stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Werkt aanknopingspunten nog?



Profiel afbeelding

In aanknopingspunten geef ik aan dat een aanknopingspunt correct is. Het groene vinkje komt ook.

wanneer ik daarna die nog nieT verwerkte aanknopingspunten opvraag staat het net op correct gezette aanknopingspunt weer op nog te behandelen.

 

ik heb dit issue hier op gezet om een oplossing te krijgen.

het helpt niet om allerlei andere gerelateerde issues en frustraties met als aanleiding dit issue hier zo op te reageren. Ik stel voor dat als er andere zaken zijn er een apart issue wordt gemaakt om dat op te lossen.

Dank voor de medewerking.

 

Max

Max van Rein - 2 aug 2024 - 20:58 (laatst bijgewerkt 10 aug 2024 — 11:08 door auteur)

Knooppunten verwerken werkt bij bij ook niet.

Hopelijk komt de oplossing.

mgr. Anneke

Anneke Ruterink - 3 aug 2024 - 09:32

Inderdaad, helaas.

Zowel op m'n I-pad als op m'n laptop werkt het niet meer, om aan te geven dat de vergeleken gegevens al dan niet correct zijn / kloppen.
De aangebrachte aanknopingspunten worden niet bewaard. 

Daan Eras - 3 aug 2024 - 16:18

IK heb inderdaad helzelfde probleem dat aanknooppunten niet verwerkt en geupdate worden nadat je controle hebt uitgevoerd.

Richard Kuiken - 4 aug 2024 - 10:33

Klopt, ik heb hetzelfde probleem. ligt niet aan de browser, in MicrosoftEdge, Safari of Internet Explorer overal. Maar het gebeurt niet bij alle vergelijkingen. Sommige worden wel verwerkt. Maar degene die het niet doen doen het ook niet na meerdere pogingen

Robin de Heij - 4 aug 2024 - 20:42

Het schiet lekker op als ik 173 mogelijke aanknopingspunten wil bekijken. Van deze 173 zijn er ook nog eens veel die zonder meer uit mijn eigen stamboom zijn overgenomen. Zonde  van mijn tijd.

Mary Schroder - 5 aug 2024 - 13:53

Ik heb ook de zelfde problemen als bovenstaande personen....

Er zal wel weer iets nieuws achter de schermen worden "veranderd"

Er zijn de afgelopen tijd héél veel veranderingen geweest, niet ten goede van de goedwillende en betalende leden !!!!!

We wachten maar af, misschien komt er nu wel een EXCUUS van Dhr Coret ?????

j.w.martens - 5 aug 2024 - 17:56

En ik maar denken dat het aan mij lag.

Ton Kwaaitaal

Ton Kwaaitaal - 6 aug 2024 - 16:38

De vergelijkingen kloppen bij mij niet allemaal, sommige wel andere niet. Links en rechts staan soms verschillende personen.

Jan van Bommel - 6 aug 2024 - 17:25

Ik heb ook last van dit euvel. Hiervoor waren er een tijdlang problemen met de links naar de Oorlogsgraven Stichting.

Ik heb nog een betaald abonnement tot half januari volgend jaar en ga dit niet meer verlengen onder de huidige omstandigheden.

Irene Jongewaard - 9 aug 2024 - 15:05 (laatst bijgewerkt 14 aug 2024 — 15:31 door auteur)

Sinds 2019 heb ik herhaaldelijk dit soort problemen met aanknopingspunten gehad en gemeld (allemaal nog terug te vinden op dit forum). Natuurlijk was telkens de veronderstelling van de heer Coret dat de fout bij mij lag, zelfs al was dit aantoonbaar niet het geval.
Meerdere keren bleken al mijn bevestigingen van duizenden aanknopingspunten ook even plotseling weer verdwenen te zijn..

Mijn conclusie: het is zonde van de moeite en de tijd om aan deze aanknopingspunten aandacht te besteden.
Het had een bijzonder nuttige tool kunnen zijn, maar de heer Coret slaagt er helaas al vele jaren niet in om een betrouwbare werking te realiseren.

Jan Verkade - 10 aug 2024 - 10:48 (laatst bijgewerkt 11 aug 2024 — 08:06 door auteur)

Heb ook hetzelfde probleem. Afvinken was handig omdat je dan wist dat jij deze gegevens ook had. Vind het persoonlijk jammer dat Bob niet inhoudelijk reageert en dat alles in handen is van een persoon. Je wordt bijna in de extreem dure andere oplossingen geduwd terwijl het zo'n fijn betaalbaar alternatief was.

Theo Bijl - 10 aug 2024 - 13:57

Ook bij mij is enige frustratie aan het opkomen. Ik heb het nu met verschillende browsers geprobeerd maar iedere keer hetzelfde resultaat.

Alleen als je er maar een op bekeken zet, lijkt hij wel gepakt te worden. Dat is onbegonnen werk. In het verleden heb ik hier regelmatig gebruik van gemaakt. 

Het is nu al een tijdje niet goed en ik kan er dus niets mee. Betaal ik daar mijn abonnement voor????

Wanneer gaat hier een oplossing voor komen? 

Marga van der Velden - 13 aug 2024 - 11:48 (laatst bijgewerkt 13 aug 2024 — 11:48 door auteur)

Abonnementsgeld betalen oké, maar geen service ???? Helaas !!!!!! 

Bob Coret heeft overal SCH.... aan.....(alleen maar geld innen !!!! )

Ik ga me echt verplaatsen naar de "Concurrent" .....

Het zal wel : GENEANET worden.(zelden of nooit problemen)

j.w.martens - 13 aug 2024 - 20:55

Ik heb al tijden ook een betaald abonnement bij het Franse Geneanet, dat ook gericht is op Nederland. Ook de helpdesk is accuraat. Via dit platform heb ik o.a. enkele generaties Franse voorouders van mijn man en kinderen gevonden. Ook is het prettig dat je per persoon de gegevens kunt aanpassen en daarvoor niet een volledig gedcom-bestand hoeft te uploaden.

Irene Jongewaard - 14 aug 2024 - 15:28

Enige tijd geleden toen de helpdesk werd opgeheven en ik door al het gedoe eromheen dacht dat Genealogie Online binnenkort mogelijk aan zijn einde zou zijn heb ik mijn genealogie gegevens ook op Geneanet geplaatst. Wanneer ik beiden vergelijk vind ik dat Genealogie Online toch heel veel meer heeft te bieden ondanks dat niet alles altijd goed gaat. Ik vind het een fijne site waar toch heel veel mensen een goed gebruik van maken. Het goed laten draaien van de site lijkt me voor de heer Coret behoorlijk wat werk. Ik hoop dan ook dat de site nog heel lang in de lucht zal zijn en verwacht dat het probleem met de aandachtspunten op een gegeven moment wel verholpen zal zijn.

Jan van Bommel - 14 aug 2024 - 16:04

Ook hier al een poosje dezelfde problemen, als ik bevestig en druk opnieuw op de zoek knop dan komt dezelfde regel weer in beeld ...

Eddie Bindt - 22 aug 2024 - 09:43

Ook ik heb dit probleem gemerkt. Het aangeven dat een vergelijking klopt (groen vinkje) is later weer verdwenen (nog niet bekeken). Zeer hinderlijk. Frits. 

W.F.H. Naudin ten Cate - 22 aug 2024 - 14:34

Heel hinderlijk probleem , hoop dat het opgelost wordt!


Ik weet niet of er een verband is, maar het probleem is bij mij ontstaan sinds de knop: 'open vergelijkingsvenster' is verplaatst van de rechterkant op het scherm naar de linkerkant.

W.F.H. Naudin ten Cate - 23 aug 2024 - 12:31







Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu