Kijk, DAT was mij nog niet opgevallen…
misschien een aanwijzing @Bob Coret ?
Dat was wel duidelijk. Een duidelijke wijziging t.o.v. vorige maand.
Ik hoop dat er nu eens gereageerd wordt door Bob Coret en dat het probleem snel wordt opgelost. Een misser kan iedereen overkomen, maar als de beheerder/eigenaar nergens op reageert is dit, zachtjes gesproken, niet echt netjes. Hierdoor overweeg ik ook om mijn gegevens hier weg te halen en over te stappen naar Geneanet of een ander programma.
Het heeft zo geen nut om volgende maand opnieuw aanknopingspunten te vergelijken. Begin juli werkte alles nog goed. Kan de versie van juli niet teruggezet worden? Frits.
Bij mij precies hetzelfde. Heeft het nog zin bij Genealogie online te blijven? Blijkbaar is er al even geen enkele reactie. Niet zo lang geleden was dat wel anders. Heel jammer.
Wim
Nieuwe maand nieuwe kansen, dacht ik!
Ook nu over de maand augustus is het nog steeds niet opgelost. Het lijkt goed te gaan, maar als je opnieuw inlogt is alles weer voor niets gedaan.
Inderdaad en ook geen mailtje gehad, dat er nieuwe aanknopingspunten zijn gevonden in de maand augustus.