@Gerrit Scholl, die indruk heb ik inmiddels ook.
Ik heb 5 publicaties achter een toegangspoort (Renssen, Broekman, Vriendts, Misana en Hulshoff. Behalve bij Hulshoff kan ik inmiddels nergens meer bij, niet bij de nog levende personen (die toestemming hebben gegeven), maar ook niet bij alle overige overleden personen. Ik kan dus ook niet zien of bij deze publicaties de tab-presentaties zijn doorgevoerd.
Bij Hulshoff is de tab-presentatie nog niet doorgevoerd en is er nog niets veranderd, ook niet in de toegang voor nog levende personen. Wel staat er nu in publicatiebeheer aangegeven dat deze in de rij staat om verwerkt te worden, maar is vervolgens in de wachtrij niet terug te vinden. Inmiddels (7 april) doorgevoerd met hetzelfde probleem als de overige bovengenoemde stambomen.
https://www.genealogieonline.nl/genealogie-renssen
https://www.genealogieonline.nl/stamboom_broekman
https://www.genealogieonline.nl/stamboom-misana
https://www.genealogieonline.nl/stamboom-vriendts
https://www.genealogieonline.nl/stamboom-hulshoff
Bij mijn openbare publicatie Van Gijzen is de tab-presentatie wel doorgevoerd en is er niets veranderd in de toegang van nog levende personen voor de publicatiebeheerder. Die zijn voor mij gewoon toegankelijk (tot nu toe).
Ook ik vind het gebrek aan transparantie en hoe dit verder gaat erg vervelend. De grote vraag is of het door de problemen met de Helpdesk überhaupt nog opgelost gaat worden? In dit verband wijs ik op Artikel 14 van de Algemene Voorwaarden van Coret Genealogie: https://genealogie.coret.org/beleid/algemene_voorwaarden.php
Artikel 14 - Klachtenregeling
- De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
- Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
- Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
Voor nu hoop ik dat het wordt gelezen door de verantwoordelijke en dat er spoedig een antwoord komt.