Oeps, de afbeelding die ik dacht via Dropbox ge-upload te hebben verschijnt toch niet in het afbeeldingenbeheerscherm. Waarom is niet duidelijk. Voor de hand ligt dat dat komt doordat ik in m'n GEDCOM niet naar afbeeldingen verwijs. Zelfs het activiteitenscherm is niet bijgewerkt, zie https://www.genealogieonline.nl/the-dutch-connection/activiteiten.php Daarom raad ik iedereen met problemen met afbeeldingen uploaden aan dat vooral 'ns via Dropbox te proberen. Meer info over Dropbox vind je op
Dag Robin, alle afbeeldingen is idd te veel, maar om 't risico te beperken, probeer 'ns 10 afbeeldingen te uploaden via Dropbox. Daarvan is nog niet bewezen dat het momenteel niet werkt. Hoeft niet hè, alleen als je zin hebt in 'n experimentje. En tijd natuurlijk:-)
Pauline Berens EBBI - 4 jan 2024 - 13:19 (laatst bijgewerkt 4 jan 2024 — 14:43 door auteur)
Mijn Dropbox-ervaring is niet zo groot. Dropbox heb ik gedownload, maar ik begrijp de volgende zin niet in de info over Dropbox: 'Door het persoonlijke Genealogie Online account via de Beheer pagina te koppelen aan het Dropbox account ...'. Om te delen heb ik toch een email-adres nodig?
Je kunt informatie delen via email maar ook via allerhande andere apps zoals Dropbox. Dat is hier niet relevant volgens mij, of misschien begrijp ik je vraag niet. Ga dus a.j.b. naar je pagina Opties en koppel Dropbox. Heb je na 't installeren van Dropbox wel 'n account aangemaakt? Heb je de knop Koppelen aan Dropbox wel gevonden op je pagina "Opties doe uw genealogische ding" in je profielmenu?
Dank je wel voor je extra informatie. Daarmee heb ik de Dropbox kunnen instellen, maar ik heb een geheel andere omgeving gekregen dan in het voorbeeld dat je stuurde. Misschien Windows 11? Het bestand heb ik overgebracht naar GoLine. Dan het belangrijkste: het uploaden van het bestand is niet gelukt. Wel kreeg ik een mail dat de verwerkte gegevens nu in mijn publicatie zouden staan. Dat is helaas dus niet het geval. Zeer vreemd, ook van die mail.
Dit scherm komt overeen met mijn scherm. De afbeelding die ik geselecteerd had kon ik zo overschuiven naar de linker kolom naar de juiste publicatie. Ik neem aan dat dat genoeg was en dat GenealogieOnline de afbeelding dan overneemt. Dat is dus niet gebeurd ondanks de mail die ik kreeg.
Ik heb vandaag een nieuw gedcom bestand geupload, en wat schets mijn verbazing, de afbeeldingen en afbeeldingen galerij is weer terug. Ik moet alleen nog de nieuwe uploaden die nog ontbreken, maar dat zijn er iets minder dan 200
Wat 'n verrassing Robin. Vraag me inmiddels af of jouw publicatie met 42253 bestanden het hele afbeeldingen uploaden onderuit gehaald heeft. Benieuwd of je die laatste 200 afbeeldingen nu wel of niet kunt uploaden.
Hier je Recente Activiteiten, waaruit blijkt dat afbeeldingen uploaden en verwerken voor 't laatst lukte in jouw publicatie op 17-12-2023. Dat verklaart overigens niet waarom al je afbeeldingen tijdelijk verdwenen waren.
Pauline Berens EBBI - 7 jan 2024 - 09:48 (laatst bijgewerkt 7 jan 2024 — 11:52 door auteur)
Ik heb zeker NIET het programma onderuit gehaald. Ik heb een honderd tal bestanden trachten toe te voegen, de rest is de afgelopen 8 jaar al ge-upload.
Nieuwe bestanden uploaden werkt nog steeds niet. Heb er weer een aantal geprobeerd, deze komen niet door
Dag Pauline, er staat nu bij mijn case dat het is opgelost maar dat is het niet!
De problemen zijn niet !!! opgelost, en ik ben gelukkig niet de enige met problemen.
Voor mij is het ook niet acceptabel dat alles af hangt van 1 persoon, die blijkbaar al lang ziek is.
Genealogie is een platform waar heel veel mensen gebruik van maken, waarvan er denk ik een heleboel mensen ook betalend lid zijn. Waaronder ikzelf.
Ik vind dat er meerdere personen moeten kunnen ingrijpen als er technische problemen zijn. Dat jij als gebruiker probeert om om het probleem heen te werken is heel goed bedoeld, maar niet de oplossing die we mogen verwachten van zo’n groot platform. Ik had meer professionaliteit verwacht.