stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Stamboom Schrik compleet verdwenen opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Chrome browser)

Goedenavond, vanmiddag heb ik mijn stamboom Schrik ververst. Vanavond ontving ik bericht van een kennis dat mijn stamboom (ruim 13.000 personen en duizenden documenten) op Genealogie  Online (Coret) is verdwenen. Ik heb een check gedaan en het klopt. COMPLEET 'verschwunden'.

Hoe krijg ik de stamboom weer terug online ?

Met vriendelijke groet, Roelf Schrik

Roelf Schrik - 29 mar 2023 - 21:07 (laatst bijgewerkt 30 mar 2023 — 17:23 door moderator)

Ik was mijn publicatie Henglias ook kwijt.

Het goede nieuws is dat de publicatie binnen ongeveer een dag vanzelf weer terug komt.

Het slechte nieuws is dat dit ergerlijke probleem al jaren bestaat in Genealogie Online en dat het nog steeds niet opgelost is.

Jan Verkade - 30 mar 2023 - 07:21

Dank voor je reactie Jan. Stamboom nog niet terug. Wat ik nou zo mis is een reactie van Coret zelf of van een technicus van Genealogie Online. Ik wacht nog een paar dagen voor ik besluit om alle stambomen (75.000 personen) van de site af te halen. 

Dank Jan, met vriendelijke groet, Roelf Schrik

Roelf Schrik - 30 mar 2023 - 11:19

De Helpdesk (Bob en ik (=vrijwillig) ) komen om de week online samen om de Helpdesk onderwerpen op te lossen.

Omdat we net een meeting hebben gehad, zal ik je bericht meteen oppakken. 

Het is inderdaad een terugkerend probleem bij enkele gebruikers, maar niet bij alle publicaties. Anders zouden we overladen worden omdat er dagelijks honderden zoniet duizenden updates worden gedaan. We kunnen er helaas nog niet onze vinger op leggen waarom het hier en daar een hardnekkig probleem is. Er wordt in ieder geval aangewerkt. 

Yolanda Lippens - 30 mar 2023 - 12:27

Beste Jan (en Yolanda), het probleem lijkt opgelost. De stamboom is (zoals jij aangaf) weer actief. En Yolanda, dank voor reactie en verhelpen hardnekkig probleem. Heel vervelend voor iedereen ! TIP  !!, om de bezorgdheid van auteurs weg te nemen zou het misschien handiger zijn iets vaker (dan een week) te overleggen over binnengekomen technische problemen. Maar .... ik begrijp dat het als vrijwilliger niet zou kunnen passen in je privé schema. Nogmaals dank, mvg Roelf Schrik

Roelf Schrik - 30 mar 2023 - 12:50


Bob Coret - 30 mar 2023 - 13:07







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu