Waardoor krijg ik (na verschillende pogingen) geen reactie via email (ook niet bij spam) wanneer ik invul dat ik mijn wachtwoord vergeten ben (beter, het wachtwoord opent de site niet meer als beheerder) en vraag om een nieuw wachtwoord in te stellen. Ik beheer wel 2 verschillende stambomen met 2 verschillende families en met 2 verschillende e-mailadressen, maar dat lijkt mij niet van invloed.
Alvast bedankt voor eventuele reacties (en oplossingen) zodat ik de stamboom weer kan bijwerken.
Dag Nico, kan het zijn dat je in de verkeerde mailbox kijkt? Ik heb geprobeerd je probleem te reproduceren, dat lukt niet, d.w.z. als ik aangeef dat ik m'n wachtwoord vergeten ben krijg ik meteen 'n mail om het wachtwoord te resetten. Ik heb 4 publicaties met 4 accounts en het overkomt mij af en toe dat ik in de verkeerde mailbox kijk, vandaar deze vraag.
2) Zie je wel het volgende bericht nadat je aangegeven hebt je wachtwoord opnieuw te willen instellen?
Wachtwoord vergeten
U ontvangt zo dadelijk een e-mailbericht met een link die u eenmalig kunt gebruiken om een nieuw wachtwoord in te stellen. Let op: uit beveiligingsoverweging is de genoemde link maar gedurende één uur te gebruiken.
De afzender van het e-mailbericht is Genealogie Online (genealogie@coret.org) en heeft als onderwerp "Wachtwoord opnieuw instellen". Zorg dat dit bericht niet door uw spamfilter (of dat van uw internetprovider) wordt tegengehouden!
Pauline Berens EBBI - 8 dec 2022 - 11:49 (laatst bijgewerkt 8 dec 2022 — 11:52 door auteur)
ja, dat bericht zie ik, maar er komt niets in mijn mailbox
Het probleem betreft duidelijk niet je publicatie Stamboom Heller en Deddens. Bekende namen trouwens, onze publicaties zullen overlappen, en jawel, hier zijn de aanknopingspunten:
Pauline Berens EBBI - 18 dec 2022 - 10:58 (laatst bijgewerkt 18 dec 2022 — 11:39 door auteur)
Kan iemand mij vertellen hoe ik mijn toegang tot de stamboom makker-goris weer kan verkrijgen (anders dan door de link om een mailtje te vragen om je wachtwoord te resetten, want dat wordt niet verstuurd of komt niet aan)
Ik heb gecontroleerd dat het Wachtwoord vergeten e-mail bericht is verzonden naar uw Gmail adres.
Door diverse maatregelen worden berichten over het algemeen goed geaccepteerd, dus ik kan niet verklaren waarom de mail niet bij u aankomt (heeft u een regel aangemaakt die mail van genealogie@coret.org tegenhoud?).
Ik heb u via Gmail nu een mail gestuurd met een link naar verstuurde mail, waarin dus een persoonlijke link zit om uw wachtwoord te wijzigen. Maar dat de mail niet ontvangen wordt blijft een onopgelost probleem...
Helaas werkte dat allemaal niet, dank voor de pogingen om te helpen. Heb de betreffende stamboom maar opnieuw met een ander emailadres online gezet zodat ik hem weer kan bewerken. Ik zou alleen nog graag zien dat de oude stamboom waar ik geen toegang meer heb verwijderd kan worden, maar weet niet hoe dat zou moeten.
Het probleem is anders opgelost dan ik had gewild of voorzien. Ik weet namelijk niet of het account waarmee ik de betreffende stamboom beheerde opgeheven is en of daarmee ook deze stamboom van de site is verwijderd (ik vermoed van wel, omdat ik hem niet meer kan vinden). Helaas was het niet mogelijk om opnieuw toegang te krijgen tot de stamboom met het oude emailadres (en een nieuw wachtwoord), daarom heb ik met een nieuw en ander emailadres de betreffende stamboom opnieuw moeten publiceren. En daar ervaar ik geen problemen mee, dus ik moet zeggen dat het probleem is opgelost (maar over de oorzaken van het probleem blijf ik in het duister tasten)