stamboomforum

Forum logoHelpdesk » abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Anders (via Edge browser)

Ik krijg een aansporing om mijn abonnement te verlengen. Op 24 maart heb ik via de ING een bedrag van 68 euro betaald. Waar is dan die aansporing voor nodig cq. wat is het probleem?

Graag Uw reactie.

Hoogachtend

Goldschmeding

Jaap Goldschmeding - 6 apr 2021 - 20:35


Beste heer Goldschmeding,

Die mail was een herinnering en heeft uw verlenging waarschijnlijk gekruisd. We zien dat uw abonnement al is verlengd. Hartelijk dank weer voor uw vertrouwen!

Yolanda Lippens - 7 apr 2021 - 14:37







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu