Plotseling is bovenstaande publicatie niet meer vrijgegeven; dus een internet adres opgeven kan ook niet. Ik heb [Publicatie vrijgeven] aangeklikt en ben in afwachting van wat er gebeurt. De publicatie lijkt helemaal niet meer te bestaan.
Benieuwd of ik nu ook weer alle bevestigde aanknopingspunten kwijt ben ( zie: http://bit.ly/3oPkqfv )
Na ca. 1 uur is de publicatie even plotseling weer online als ze verdwenen was. Probleem opgelost, maar het blijft vreemd.
(Mijn andere publicaties zijn wél gewoon online gebleven)
Ook ditzelfde probleem heb ik op 6 januari 2021 gehad, zie discussie op Flora(Helpdesk)
We krijgen geen antwoorden op: Hoe, waarom, oorzaak ??? Hoe kunnen we dit voorkomen ?? Wat is er mis ??
Stel dat in de toekomst alles verdwijnt ?? En dan..
Jan Martens
Wat er bij de heer Verkade is gebeurd is een heel venijnig en deels voor ons onverklaarbaar probleem (geweest). Het lijkt nu definitief opgelost te zijn. In ieder geval zijn de backups extra nagelopen en mag het niet meer voorkomen. Bij de heer Verkade was het ook nog sneu dat de backup van zijn profiel tussen wal en schip was beland, waardoor we zijn aanknopingspunten niet konden terugzetten. We hopen dat dit niet meer voorkomt. Maar wij (ICT afdeling) hebben helaas niet altijd antwoorden op gebeurtenissen door technische puzzels of problemen door derden. We doen ons best dingen zo goed mogelijk op te lossen, te herstellen en aan te passen, maar kunnen helaas niet altijd 100% alles dichttimmeren of voorkomen.
Dank voor de duidelijke uitleg..
Ik hoop dat ons dit voor de toekomst, bespaart blijft
Ik wens de ICT afdeling veel sterkte in deze tijden.