stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Ik heb vanmorgen ,,,,,,EUR, 43.20 overgemaakt op rekening NL 70 RABO 00 115600000

tnv. Coret Genealogie via Mollie

Trans actie nummer  0020002475701150

De vermelding dat het direct gebruiken van Stamboom Forum, Stamboom Gids, Genealogie online, en Familie Archivaris mogelijk is,

blijkt niet te kloppen. Ik hou de mededeling, u heeft een proef abonnement.

Wat is er fout.??

Vorig jaar is dit mij ook overkomen en is dit nooit goed geweest.

 

Vriendelijke groet

Nicolaas Overbeeke

tel. 0645927871

Overbeeke - 26 jun 2019 - 13:38

Beste Nicolaas,

Dat is vervelend, maar ik beloof alvast dat het 100% goed komt.

Kunt u even uw cookies verwijderen, dan uitloggen en opnieuw inloggen? Staan de abonnementen er dan wel?

Zo nee, dan moet er door ons naar gekeken worden. Momenteel zitten we met een technische omschakeling van de accounts waardoor we in een grijs gebied zitten.

Laat even weten of het met de eerste stappen is gelukt.

Yolanda Lippens - 26 jun 2019 - 13:52

Goede middag Yolanda Lippens,

Met dank voor uw antwoord op mijn eerder gestelde vraag, graag een vervolg.

Ik krijg nu als mededeling op mijn abonnement gegevens de mededeling, dat ik voor Genealogie online 

een plus abonnement heb dat afloopt 5 januari 2020.

Ik meende dat ik dat abonnement had maar kon dat niet vinden.

Ik heb toen vorige week een nieuw abonnement besteld met de gedachte het zal zo wel goed zijn.

Ik heb de idee dat ik dat laatste abonnement niet had moeten nemen.

Er was en is nog wat mis met mijn HCC account, daar wordt aan gewerkt..

Als mijn abonnement er toch nog is tot 5 januari 2020 kunt u dan mijn betaling van vorige week terug laten boeken of eventueel 

laten ingaan na 5 januari 2020.

Ik  begrijp dat er bij ook wat mis is en hopelijk was..

Graag uw aandacht en reactie

Met vriendelijke groet en prettig week einde

Nicolaas Overbeeke

nicolaas.overbeeke@gmail.com

tel 0645927871

Nicolaas Overbeeke - 28 jun 2019 - 14:59


Ik denk dat het het beste is als we dit bedrag uw huidige abonnement verlengen. We zullen dit aanpassen!

Yolanda Lippens - 30 jun 2019 - 11:26







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu