Goede middag Yolanda Lippens,
Met dank voor uw antwoord op mijn eerder gestelde vraag, graag een vervolg.
Ik krijg nu als mededeling op mijn abonnement gegevens de mededeling, dat ik voor Genealogie online
een plus abonnement heb dat afloopt 5 januari 2020.
Ik meende dat ik dat abonnement had maar kon dat niet vinden.
Ik heb toen vorige week een nieuw abonnement besteld met de gedachte het zal zo wel goed zijn.
Ik heb de idee dat ik dat laatste abonnement niet had moeten nemen.
Er was en is nog wat mis met mijn HCC account, daar wordt aan gewerkt..
Als mijn abonnement er toch nog is tot 5 januari 2020 kunt u dan mijn betaling van vorige week terug laten boeken of eventueel
laten ingaan na 5 januari 2020.
Ik begrijp dat er bij ook wat mis is en hopelijk was..
Graag uw aandacht en reactie
Met vriendelijke groet en prettig week einde
Nicolaas Overbeeke
nicolaas.overbeeke@gmail.com
tel 0645927871