stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Abonnement van Genealogie Online en andere diensten opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Ik zou graag jullie feedback willen over de samenstelling van de abonnementen van het Stamboomforum, Genealogie Online, enz.

Wat vind je van de samenstelling, zijn er dingen die je mist, of juist niet gebruikt, zou je (meer) combinaties willen, is het duidelijk in beeld gebracht?

Graag hoor ik serieuze reacties waar we iets mee kunnen. 💪

Yolanda Lippens - 15 nov 2018 - 17:18

Het volgende is deels off topic, maar ik vermeld het toch maar. Ik heb geen abonnement en wil dat ook niet, maar er staat wel een 1 bij het winkelwagentje. En dat vind ik steeds irritanter worden. Kan dat niet gewoon weggehaald worden? Ik bepaal toch zelf wat er in mijn winkelwagentje komt?

L. Loef - 16 nov 2018 - 12:43 (laatst bijgewerkt 16 nov 2018 — 12:44 door auteur)


@L Loef, daar heb je wel een punt. Ik zie dat die mogelijkheid er inderdaad niet is.

M.b.t. de oorzaak: Ik vermoed dat u ooit eens op die pagina heeft gekeken en misschien op een abonnement hebt geklikt, maar toen niet verder bent gegaan. Dat heb ik zojuist ook met mijn test account gedaan, en daar blijft het winkelwagentje nu ook staan met 1, zonder de optie het winkelwagentje te legen.

Ik ga deze optie direct op de To Do lijst zetten, dank voor het melden.

Yolanda Lippens - 16 nov 2018 - 13:11







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu