stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Melding over verlenging abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Ook nadat ik mijn abonnement heb verlengd en daarover ook een betalingsbevestiging heb ontvangen verschijnt de melding

Uw Premium abonnement verloopt op 28 oktober 2018. Verleng uw abonnement nu!

Daar ik dat ietwat verwarrend vind zou ik het goed vinden wanneer die melding na verlenging niet meer verschijnt.

Met vriendelijke groeten

Rodion Farjon

Rodion Farjon - 17 okt 2018 - 11:09

Dank voor je melding Rodion, goed idee, we gaan dit oppakken.

Yolanda Lippens - 17 okt 2018 - 11:38

Beste Rodion, op welke pagina ziet u die melding precies staan? Vlak na het inloggen, of op uw accountpagina bij Registratie?

Yolanda Lippens - 17 okt 2018 - 20:18

Beste Rodion,

Op de Registratiepagina staat het abonnement nu wel goed vermeld. Voorheen werd alleen naar het lopende abonnement gekeken. Als er al voor het volgende jaar een abonnement was afgesloten was de de oproep om het abonnement te verlengen foutief. Een en ander is nu aangepast zodat ook naar het "toekomstige" abonnement wordt gekeken.

Ook wordt er op de Registratie pagina nu een abonnementsgeschiedenis weergegeven, die alle abonnementen - inclusief de "toekomstige" - weergeeft.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 18 okt 2018 - 10:39

Beste Yolanda,

het probleem is al opgelost, zie de melding van de heer Coret. HArttelijk dank voor de prompte reactie.

Rodion Farjon - 18 okt 2018 - 11:53


Hartelijk dank voor de prompte reactie. Het "probleem" is opgelost.

Rodion Farjon - 18 okt 2018 - 11:54







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu