stamboomforum

Forum logoHelpdesk » online plus abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Zojuist ontving ik bericht dat mijn abonnement op 3 augustus afloopt. Ik heb gelijk voor het volgende jaar betaald en ontvang nu een bevestiging dat de betaling binnen is en het volgende jaar vandaag ingaat tot 13 juli 2019. Word ik nu met drie weken verlies gestraft voor mijn snelle betaling????

Lucas Ocken - 13 jul 2018 - 15:41 (laatst bijgewerkt 31 okt 2018 — 11:52 door moderator)

Blijkbaar wel. Ik ben al jaren premium lid en heb na anderhalf jaar de moed opgegeven en €18 betaald om in mijn familiearchief te komen. Zo werkt het schijnbaar

Karin Wallrafen- Helwegen - 23 jul 2018 - 15:24

Meneer Ocken,

De in het e-mail bericht genoemde datums kloppen inderdaad niet, ik probeer te achterhalen wat daar fout gaat.

In de bijlage bij het e-mail bericht (de betaalbevestiging) staat wel de juiste abonnementsperiode: 4 augustus 2018 tot en met 4 augustus 2019 (en zo staat deze ook in de administratie).

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 24 jul 2018 - 08:31

Beste meneer Coret Als U de datums van dhr Lucas kunt nakijken, kunt U dan ook zien wat er bij mijn abonnement fout gaat? Ik ben premium lid en kon niet in mijn familiearchief. Uiteindelijk heb ik maar €18 extra betaald om toch in mijn familiearchief te kunnen werken. Maar dat zit toch eigenlijk in het premium abonnement? M vr.gr Karin Wallrafen

Karin Wallrafen- Helwegen - 24 jul 2018 - 16:58


Hartelijk dank voor uw reactie! Blij dat het opgelost is.

Lucas Ocken - 24 jul 2018 - 19:17







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu