stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Dropbox werkt bij mij nog steeds niet opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Ik heb op advies van de heer Corret Dropbox opnieuw gekoppeld. Helaas werkt het nog niet.

ik zou graag hulp krijgen hierbij.

Marion de Leeuw - 22 apr 2017 - 10:24

Mevrouw De Leeuw,

Enkele controle vragen:

Ziet u op uw computer in de Dropbox directory een subdirectory Apps, met daarin de subdirectory Genealogie Online en daarin de subdirectory familie-de-leeuw-stamboom ?

Wat gebeurt er als u in deze directory een GEDCOM bestand plaatst?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 22 apr 2017 - 12:13


Ik heb dropbox opnieuw gekoppeld. Eerst heb ik de mappen verwijderd en vervolgens na het koppelen .waren de mappen zoals u ze noemde weer aanwezig. Daarna heb ik een nieuw gedcom bestand toegevoegd en de nog missende foto's.

Eerlijk gezegd weet ik niet of het gedcom bestand in behandeling is genomen. De veranderingen die ik heb gemaakt waren klein en over een wat langere tijd en helaas kan ik me geen verandering herinneren zodat ik die zou kunnen controleren of die in de huidige gegevens is aangebracht.

Marion de Leeuw - 22 apr 2017 - 22:31







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu