stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Gebruik van Dropbox opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Ik heb wegens drukke bezigheden een poos geen nieuw gedcom bestand meer opgeladen , maar heb wel eens geprobeerd foto's die nog niet gepubliceerd waren in de daarvoor bestemde map in Dropbox gezet. Helaas had dat geen effect. Ik heb wel een aantal maanden geleden mijn e-mailadres veranderd. Kan dat een oorzaak zijn? Ik werk graag met mijn IPad maar dan heb ik die functionaliteit van Dropbox nodig.

kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Werkt het niet meer. Kan ik opnieuw koppelen en hoe?

Marion de Leeuw - 22 mar 2017 - 20:28

Mevrouw De Leeuw,

Als u naar https://www.genealogieonline.nl/mijn/overzicht.php gaat (na inloggen) kunt u kiezen voor de optie "Koppelen aan Dropbox". Op deze pagina ziet u of er een koppeling is of niet. Als er een koppeling is zou ik deze "ontkoppelen" en dan weer "koppelen". Als er geen koppeling is, kiest u "koppelen".

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 22 mar 2017 - 21:50

Ik heb opnieuw gekoppeld en de ontbrekende foto's toegevoegd, maar ze zijn nog steeds niet geplaatst.

heb ik iets verkeerd gedaan?

Marion de Leeuw - 7 apr 2017 - 11:01


Bij het typen van je antwoord maakte je wellicht een typefout in de URL van de beheeromgeving. Die fout (ontbrekende dubbele punt na "https") herstelde je wel in het bericht, maar niet in de daadwerkelijke URL, waardoor de URL niet aanklikbaar is. De juiste URL is dus: https://www.genealogieonline.nl/mijn/overzicht.php

Vriendelijke groet,

Guido van Harten

Marianne van Harten - 2 aug 2017 - 18:46







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu