stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Directe hulplijn voor premium gebruikers opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Wanneer ik een bericht plaats op de directe hulplijn wordt daar totaal niet op gereageerd. Is deze hulplijn buiten gebruik of doe ik misschien iets verkeerd?

Jan van Bommel - 10 aug 2014 - 12:05

Beste Jan,

U doet niets verkeerd.

Alleen webmaster Bob Coret kunt U van dienst zijn.

Mogelijk dat hij met zijn gezin op vakantie is?

Groet

Everardus - moderator

Everardus Rollema - 10 aug 2014 - 13:54

Beste Everardus.Hartelijk dank voor uw snelle reactie. De vraag die ik u stelde betreft het "Besloten privé subforum voor leden met een premiumabonnement". Ik heb daar op 15 jan. en 15 mei een vraag gesteld waarop ik geen enkele reactie heb gehad. Volgens het forum zijn geplaatste berichten alleen zichtbaar voor beheerder en auteur. Alvorens daar een nieuwe vraag te stellen leek het me zinvol om eerst te vragen of dit forum nog werkte. Inmiddels ben ik er zojuist na lang speuren achter gekomen wat de oorzaak van mijn probleem is zodat de daar en in dit forum gestelde vraag niet meer relevant is. De oplossing vond ik in het GensDataPro-programma.. 

Met vriendelijke groet,

Jan van Bommel.

Jan van Bommel - 10 aug 2014 - 18:55


O.k. 

Succes verder met Uw onderzoek.

Groet.

Everardus

http://www.stamboomforum.nl/profiel/803

Everardus Rollema - 10 aug 2014 - 20:04







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu