Sinds gisteravond (18/5/2013) lukt het mij niet meer een nieuwe stamboom te uploaden. Op de "stap-3 pagina" van de uploadprocedure ontbreekt de knop Bladeren. Is er sinds kort iets veranderd of zie ik iets over het hoofd misschien? Zou iemand eens even voor mij een testje willen doen?
Dank bij voorbaat.
Het gaat om deze pagina.
Op deze pagina kunt u het bestand aangeven waarin uw genealogische gegevens in GEDCOM formaat zijn opgeslagen. Klik op de "Bladeren..." (of "Browse...") knop en selecteer het GEDCOM bestand op uw computer. Als het bestand is geselecteerd dan kunt u op de knop "GEDCOM uploaden en naar de volgende stap" klikken. Het bestand zal dan getransporteerd worden van uw computer naar de genealogieonline server en aldaar verwerkt worden.
Meneer Rolandus,
Welke browser (versie en "merk") gebruikt u?
Als het goed is moet u het volgende zien:

Goedemorgen heer Coret,
IE10 is de browser die ik gebruik. Het is inderdaad het linkerveld (bladeren) dat ik mis.
Het gekke is, dat ik even voordat het bladerenveld verdween nog twee keer mijn website had geüpdatet. Doordat, na deze updates, de geuploadde gegevens niet strookten met de werkelijkheid besloot ik mijn hele stamboom van de website te verwijderen om hem vervolgens opnieuw te plaatsen. Dat laatste lukte dus niet meer door het ontbreken van de bladerknop.
Laat het mij even weten als u geinteresseerd bent in wat er na het updaten van mijn stamboom fout ging.
Groet,
Cor Rolandus
Ik heb zo-even geprobeerd om via Google Chrome te uploaden en dat is wel gelukt.