Goedemiddag,
Helaas is mijn moeder, Aleida Brouwer, overleden. Ik kan niet duidelijk zien of zij een abonnement afgesloten heeft. Zo ja, dan wil ik deze opzeggen.
Zou u een bevestiging willen sturen naar ivetbibbe@gmail.com
Alvast bedankt en vriendelijke groet,
Ivet Bibbe
Ten eerste gecondoleerd met Uw verlies.
Er zijn met het annuleren van abonnementen al meerdere problemen geweest.
Zie https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/91378/0
U kan misschien in de bankafschriften van Uw moeder kijken of ze wel of geen abonnement had.
Beste mevrouw Brouwer,
Allereerst gecondoleerd met het verlies van uw moeder.
Ik zie geen account op haar naam staan, tenminste, als zij dit ooit als 'Aleida Brouwer' heeft aangemaakt.
Heeft u misschien haar emailadres waarmee ze wellicht geregistreerd kan hebben?
Mocht er onverhoopt toch een incassering plaatsvinden, dan kunt u deze altijd via de bank laten storneren.
Vriendelijke groet,
Yolanda Lippens - moderator
Het draadje is gestart door het account van de moeder (Liset Brouwer); de dochter heeft het bericht met haar eigen naam ondertekend. Zij zou zelf kunnen kijken of er sprake is van een actief abonnement als er een pagina binnen de gebruikersomgeving bestaat waar de lopende abonnementen zijn aangegeven en daarnaar gelinkt zou kunnen worden.