Voor mij hetzelfde. Dat is ook de reden dat ik hier even kijk. Maar als ik inlog, dan zie ik dat het abonnement niet eindigt en dat de nieuwe periode op 4 januari ingaat. Daarnaast staat, ook ingelogd, op https://www.openarchieven.nl/my/?action=monitors_show keurig het overzicht van achternamen die ik volg met de "Zoekopdracht monitor.". Het kan niet anders zijn dan dat een foutje is gemaakt, de tekst is waarschijnlijk voor de doelgroep zonder plus abonnement.
Er zijn inderdaad meerdere meldingen. Maar in de accounts staan wel vermeld dat er een plus abonnement is.
Ik heb helaas geen mogelijkheid om er technisch iets aan te doen. In januari wordt de Helpdesk hopelijk weer actief en kan er naar gekeken worden. Tot die tijd helaas geduld....
Omdat ik een Plus abonnement heb, heb ik de mogelijkheid om naar info in andere bestanden te zoeken, o.a. Online Begraafplaatsen. Ik ben daar dan ook al een half jaar mee bezig en bij gelijke overeenkomsten klik ik "Hetzelfde, klopt" aan. Nu mijn vraag: hoe komt het dat personen die ik begin november al als zodanig aangevinkt heb, toch weer tegen kom onder het tabblad "Nog niet bekeken"?
Dag Hans, volgens je startpagina heb je geen plusabonnement (meer), zie schermafdruk waarop de + ontbreekt, teken van 'n Plusabo. Je begon je probleembeschrijving met "Heb een plusabonnement". Hoe zit dat, heb je inmiddels je abonnement opgezegd? Een misverstand?