stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Upload via Dropbox werkt weer niet opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Edge browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/mijn/dropbox/

Afgelopen dagen verschillende malen een Gedcom klaar gezet in mijn Dropbox, maar deze worden niet verwerkt in GO. Probleem komt vaker voor, maar was sinds april opgelost. Zijn er meerdere die nu ook weer problemen ondervinden?

Op de pagina in GO met de koppelingen naar Dropbox staan al mijn publicaties vermeld met de melding:

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Martien Mantel - 5 nov 2023 - 13:51

Martien, het is me zowaar gelukt via Dropbox 'n GEDCOM verwerkt te krijgen. Er kan nog van alles fout gaan, maar vooralsnog lijkt het te lukken.

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

https://www.genealogieonline.nl/mijn/queue.php

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Wil je het uploaden 'ns opnieuw proberen a.j.b.?

Pauline Berens EBBI - 8 nov 2023 - 18:00 (laatst bijgewerkt 8 nov 2023 — 18:01 door auteur)


Vanochtend weer eens een Gedcom via Dropbox aangeboden. Probleem lijkt opgelost.

Ik zal het probleem als opgelost markeren, zodat de ziekenboeg er geen omkijken meer naar heeft.

Martien Mantel - 10 nov 2023 - 13:49







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu