Voor t eerst heeft iemand me n mail gestuurd via t contactformulier en een niet bestaand emailadres ingevuld. Ik kan dus niet reageren, wat ik wel zeer wenselijk vond ik dit geval. Kan de controle op emailadres daarom verbeterd worden a.j.b.? Een adres van t type test@gmail.com komt ten onrechte door de controle. Als iemand n niet bestaand emailadres opgeeft de mail a.j.b. niet versturen, stel ik voor.
Hi Pauline, dit is helaas niet mogelijk op die manier. Om het zo toegankelijk mogelijk te houden zodat iedereen kan reageren zonder een account, moet met een captcha code invullen om er zeker van te zijn dat het geen robot is. Als er dan helaas een foute mailadres ingevuld wordt, dan is dat voor vanuit GO niet mogelijk om daar een check op te doen.
Is er iets in het mailadres wat je evt. zelf kunt corrigeren, b.v. mevrouwjansen@gnail.com ?
Of is er een aanknopingspunt in de naam waar je eventueel in de leden van het forum kunt zoeken?
Dag Yolanda, bedankt voor je reactie. Helaas is de domeinnaam wel geldig en de accountnaam niet te herleiden tot 'n persoon op GO. De afzender hoeft ook geen persoon te zijn met 'n account op GO hè. Voor nu zal ik het probleem als Opgelost markeren en laten we hopen dat het aantal vervelende anonieme mails beperkt blijft:-)