stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Uploaden m.b.v. Dropbox lukt niet meer opgelost



Profiel afbeelding

Het lukt sinds enige weken niet meer om mijn publicatie te verversen met behulp van Dropbox.

Ik heb Dropbox voor alle zekerheid opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.

Zijn er wijzigingen in de instellingen bij  www.genealogieonline.nl  wat betreft Dropbox?

In mijn Dropbox-map heb ik een map genaamd 'Apps', en hierin bevindt zich een map genaamd 'Genealogie Online', met daarin weer een map 

genaamd 'stamboom-van-dijl-jansen'.  Daarin plaats ik het bestand 'GenealogieOnlineBackup (1)'.  Wat doe ik fout?

Of ligt de fout bij  www.genealogieonline.nl ?

Dirk Jan van Dijl - 26 jan 2023 - 22:44

Er zijn al maanden problemen met de koppeling met Dropbox. Zie andere topics hierover:

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/86274/0

https://www.stamboomforum.nl/subfora/4/2/86426/0/koppeling_dropbox_werkt_niet

Als je naar https://www.genealogieonline.nl/mijn/dropbox/ gaat, dan zie je waarschijnlijk een groene knop 'koppelen aan Dropbox'. Daarmee kun je de verbinding (tijdelijk) herstellen. Maar het is iedere keer maar weer de vraag of GO de Dropbox map scant of niet. Het ligt dus niet aan u maar aan Genealogie Online.

Carmen - 27 jan 2023 - 11:21

Beste Carmen,

hartelijk dank voor je reactie.

Heb ik veel aan!

Groeten van

Dick van Dijl

Dirk Jan van Dijl - 27 jan 2023 - 17:45

We zijn er inderdaad mee bezig...

Yolanda Lippens - 29 jan 2023 - 16:44

Zoals Carmen ook aangaf: controleer via https://www.genealogieonline.nl/mijn/dropbox/ of de koppeling tussen Genealogie Online en Dropbox nog actief is. Uit beveiligingsoverwegingen trekt Dropbox de door uw aan Genealogie Online gegeven toestemming weer in en moet deze opnieuw bekracktigd worden.

Bob Coret - 20 feb 2023 - 15:19

Is uw probleem opgelost / vraag beantwoord?

Wilt u dan onderaan uw bericht klikken op 'Markeren als opgelost'?

Zo nee, wilt u ons dan laten weten wat er nog misgaat?

Yolanda Lippens - 10 mar 2023 - 13:12

Nee, het lukt nog steeds niet, helaas.

Dirk Jan van Dijl - 10 mar 2023 - 14:26

Meneer Van Dijl,

Als u naar https://www.genealogieonline.nl/mijn/dropbox/ gaat ziet u dat uw publicatie op dit moment niet is gekoppeld aan uw Dropbox account.

Klik op de genoemde pagina op de groene 'Koppelen aan Dropbox' knop om de koppeling weer tot stand te brengen.

 

Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Bob Coret - 24 mar 2023 - 14:11

Helaas is het probleem nog niet opgelost.

Dirk Jan van Dijl - 25 mar 2023 - 01:13

De Dropbox problemen lijken opgelost te zijn, kunt het nog eens proberen?

Yolanda Lippens - 19 apr 2023 - 16:01


Het is nu inderdaad opgelost.  Veel dank!  DJvD

Dirk Jan van Dijl - 19 apr 2023 - 18:04







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu