stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Slotje ontgrendelen in buitenland opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online (via Anders browser) op adres https://www.genealogieonline.nl/stamboom-ronkes-agerbeek/

Een familielid in de VS kan de website niet openen (zowel op iPad als via de pc). Het enige dat hij ziet is een slotje, verder niets. Hij is de enige die dit probleem heeft. Hoe kan hij dit oplossen of omzeilen?

Dorinde de Beer - 11 feb 2022 - 13:35

Hallo Dorinde, kun je je familielid vragen schermafdrukken te delen via jou van wat hij precies ziet op tablet en telefoon? Dan weten we browser etc. etc. Belangrijk dat het adres https://www.genealogieonline.nl/stamboom-ronkes-agerbeek/ duidelijk zichtbaar is op de schermafdruk.

Pauline Berens EBBI - 12 feb 2022 - 11:51


Is uw probleem opgelost / vraag beantwoord?
Wilt u dan onderaan uw bericht klikken op 'Markeren als opgelost'?

Yolanda Lippens - 7 mar 2022 - 15:56







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu