Het lukt mij nog steeds niet om zwart-wit foto's in kleur om te zetten. Er blijft langdurig een cirkelbeweging op het vak rechts zichtbaar , maar er gebeurt verder niets. Ik heb dus een mogelijkheid binnen het abonnement, maar kan daar geen gebruik van maken.
Ik werk op een iMac en vraag me af of daar het probleem zit. Ik heb deze vraag al eerder gesteld, maar daar geen adequaat antwoord op gekregen.
Goed gezien, al ligt 't niet aan je iMac. Mocht je in 't algemeen willen checken of 'n functie niet op je iMac werkt en wel op iets anders, vraag dan ff bij familie of vrienden om in te loggen als zij tenminste iets anders hebben dan 'n iMac:-)
Het inkleuren van zwart-wit foto's kan in principe ook zonder abonnement, zie schermafdruk, al werkt het op dit moment niet, 'n paar maanden geleden zeker wel. Zoals je ziet zie ik ook bewegende concentrische cirkels. En ik heb geen iMac:-)
Ik heb vandaag weer eens geprobeerd eenzwart-wit foto om zetten in kleur, maar ook nu blijven er alleen cirkels draaien .Op 28 oktober werd aangegeven , dat eraan gewerkt zou worden. Het is inmiddels 16 november. Graag hoor ik hoe de stand van zaken is m.b.t. het omzetten van zwart-wit foto's naar kleur?
Ik probeer sinds een paar dagen gebruik te maken van https://www.genealogieonline.nl/mijn/inkleuren/, maar het lukt niet. Ik kan een zwart-wit foto uploaden, waarvan dan ook een thumb versie verschijnt, maar daarna zie ik 3 x een retry en tot slot volgt melding dat het uploaden is mislukt ("upload failed"). Het lijkt me dat die laatste melding niet slaat op het eerste uploaden van de foto (anders zie je de thumb versie van de foto niet, toch?), maar op iets wat daarna moet worden gedaan. Ik heb ook het ook geprobeerd met een andere foto en met het verwijderen van spaties uit de bestandsnaam, maar dat maakt geen verschil. Ligt dit toch aan mij of is dit iets wat (tijdelijk) aan de site ligt?
Kan het zijn dat ik voor het inkleuren tegenwoordig een abonnement bij MyHeritage moet hebben? Ik krijg tot mijn verrassing een e-mail van MyHeritage dat ik daar foto's heb geupload....
Het probleem staat als opgelost door de oorspronkelijke vraagsteller. Ik denk dat je beter een eigen nieuwe vraag kan maken, opdat het ook voor de helpdesk duidelijk is dat dit een nieuw probleem is. Verwijs evt in je vvraag naar dit oude item.