Goedendag,
Ik heb op mijn pagina https://www.genealogieonline.nl/stamboom-hartog-en-van-eck/ een kwartiestaat opgenomen, maar als ik klik op "grafische vorm" krijg ik de melding "De kwartierstaat is niet beschikbaar." en de pdf vorm van de kwartierstaat laadt niet (1kb). De Word versie doet het wel.
Hoe repareer ik dit?
Mvg, IJbeling Hartog
Hetzelfde probleem is aangekaart via "Fout bij genereren pdf van kwartierstaat/stamboom" door Carmen - 4 jul 2021 — 17:16
Lees a.j.b. wat daarover al geschreven is.
Het lijkt er op dat bij sommige mensen PDF's genereren wel werkt en bij andere niet. Vraag is dus wat hebben de mensen gemeenschappelijk waarbij PDF's genereren niet werkt. Vandaar de voglende vragen:
- Welke GEDCOM versie gebruik je en welke genealogieprogramma?
- Is dit de eerste keer dat je 'n PDF probeert te genereren?
- Zonee, werkte deze functionaliteit in het verleden wel?
Ik gebruik myheritage, de nieuste versie. Het genereren heeft het gedaan en doet het nog bij andere stambomen. Ook deze kwartierstaat heeft het gedaan. Soms doet ie t, soms niet.... Ik heb de stamboom al opnieuw gegenereerd, het startpunt verwijderd en opnieuw aangemaakt, maar dat helpt niet.
Bedankt voor je uitgebreide reactie. Welke GEDCOM versie gebruik je?
Myheritage gebruikt gedcom versie 5.5.1
Bedankt voor je reactie. Het wachten is nu op Bob Coret om t probleem op te lossen, fijne dag😉
Gezien, we gaan er naar kijken.
Goedendag, is er al een oplossing? Het doet het nog steeds niet....
Het lijkt erop dat een gebruikt software component een update heeft ontvangen waardoor de werking iets anders is geworden. Het lijkt erop dat de PDF's weer goed zijn: https://www.genealogieonline.nl/stamboom-hartog-en-van-eck/kwartierstaat/I10/index.php?pdf=1
Alle publicaties met kwartierstaat/stamboom startpunten zullen voor de zekerheid opnieuw worden gemaakt. Dit kan even duren. Door een bijgewerkte GEDCOM te uploaden zullen PDF bestanden ook opnieuw aangemaakt worden, dat is dus een methode om e.e.a. te versnellen.
Is uw vraag opgelost? Zo ja, kunt u die dan op 'opgelost' zetten?
Ja, het is opgelost. Dank!!