Van de ene op de andere dag kan ik niet meer inloggen met het account dat aan mijn abonnement gekoppeld is (dat is een ander account dan dit). Het proberen nieuw in te stellen van het wachtwoord leidt tot de melding dat het emailadres onbekend zou zijn.
Dit duurt nu al een paar dagen en op mijn hulpvraag is nog niet gereageerd, terwijl ik een betaald abonnement heb.
He wordt nog vreemder: wanneer ik via een van mijn stambomen contact wil opnemen met de auteur, komt daar het mailadres tevoorschijn dat ik nu ook gebruik. Het bijbehorend profiel bevat echter geen enkele stamboom...
Het lijkt of er "onder de motorkap" van Genealogie Online iets grondig mis is, althans voor mijn account.
Beste heer/mw Vermaat,
Wanneer heeft u dit probleem eerder gemeld? Ik kan die vraag niet terugvinden.
We gaan er in ieder geval z.s.m. naar kijken.
Fijn dat jullie ernaar kijken! Ik heb het via de site gemeld aan Bob Coret, omdat ik helemaal nergens meer bij kon.
Is er al iets meer te zeggen over het door mij gemelde probleem? Het account waarvan het systeem aangeeft dat het niet zou bestaan, is namelijk wel dat waaronder al mijn publicaties hangen. Dit account is gekoppeld aan mijn zakelijke email-adres.
Hier kan ook het probleem zitten, aangezien dat een tijd geleden is gewijzigd van [voorletterachternaam@bedrijfsnaam] naar [voornaam.achternaam@bedrijfsnaam]. Mogelijk wordt het oude formaat niet meer doorgelaten en doet Genealogie Online daar een check op?
Het vreemde is, dat er bij "neem contact op" een mail gestuurd wordt naar mijn privé-email-adres.
(via e-mail navraag gedaan)
Ik heb op de navraag per mail geantwoord, maar heb nog geen reactie ontvangen of er met mijn antwoord iets aangevangen kan worden. Als ik daar zelf dingen voor moet doen, doe ik uiteraard liever gisteren dan vandaag...
De helpdesk is niet iedere dag beschikbaar. Binnenkort worden er weer issues opgepakt. Ik zal Bob nog wel uw bericht doorsturen.
Is uw vraag opgelost? Zo ja, kunt u die dan op 'opgelost' zetten?