Al jaren heb ik een Plusabonnement bij Genealogie Online.
Nu krijg ik plotseling onderstaande melding:
Wat is er aan de hand?
Hi Jan,
De lopende abonnementen zijn
- Genealogie Online (09-02-2020 - 09-02-2021)
- Stamboom Forum (13-09-2020 - 13-09-2021)
- Open Archieven (13-09-2020 - 13-09-2100)
Kan het zijn dat je voor Genealogie Online nog geen verlenging hebt betaald? Ik weet niet of je en automatische incasso hebt?
U ontvangt 3 weken en 1 week een bericht via email of u wilt verlengen, heeft u die ontvangen?
Beste Yolanda, dan is de verklaring eenvoudig; maar . . . . .
Waar ik andere jaren altijd ruimschoots op tijd een bericht ontving, heb ik dat ditmaal niet ontvangen. Niet 3 weken tevoren en ook niet 1 week tevoren. Ik ga dus maar gauw handmatig verlengen. Ik zie in de Helpdesk meer mensen die kennelijk hetzelfde overkomen is.
Meneer Verkade,
Ik ga nakijken waarom de herinneringsberichten klaarblijkelijk niet worden verzonden (ik zie in uw geval dat de herinneringsmail is aangemaakt op 19 januari, maar heeft de server niet verlaten..). Meerdere mensen hebben hier last van gehad.
Daarnaast kwam Yolanda met de suggestie om ook in de website een notificatie "in te bouwen" die aangeeft dat het abonnement bijna afloopt.