Vanaf 27 januari 2019 heb ik een Plus abonnement, dat ieder jaar automatisch wordt verlengd. Nu krijg ik echter een mededeling, dat ik een Probeer abonnement heb en moet overgaan op een Plus abonnement, omdat ik meerdere websites heb en meer dan 250 foto's upload. In plaats van 426 foto's staan er nu plotseling op mijn website slechts 236 afbeeldingen. Wilt u deze fout in de administratie onmiddellijk herstellen? Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet,
Klaas Pera
Beste heer Pera,
U heeft inderdaad een abonnement op Genealogie Online (28-01-2020 - 28-01-2021). We gaan er snel naar kijken.
Beste Yolanda,
Op 6 januari 2020 heb ik opdracht gegeven voor automatische incasso. Op 9 januari 2020 is toen ook het contributiebedrag van € 48,00 voor het jaar 2020 ingehouden. In 2021 is er echter geen contributie automatisch geïncasseerd voor de verlenging van het Plus abonnement. Ik zou graag zien, dat dit alsnog gebeurt en alle foto's weer verschijnen op mijn beide websites.
Met vriendelijke groet,
Klaas Pera
Het wordt z.s.m. opgelost, u hoort nog!
Beste Yolanda,
Inmiddels zijn de problemen verholpen. Het geld voor het Plus abonnement is gisteren geïncasseerd en de ontbrekende foto's zijn teruggeplaatst. Hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
Klaas Pera