stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Mijn fout met aanmelden opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Anders (via Anders browser)

Ik heb een keer een fout gemaakt, met als gevolg dat er bij jullie 2x een rj.spreen@ in het systeem staat. Dat is dus dezelfde. Er is maar één rj.spreen. Mijn verzoek. Verwijder maar een van de twee, zodat ik verder kan. Met vriendelijke groet, Remmelt Jan Spreen, Winschoten.: 

 

<uw emailadres is in uw bericht door de moderator deels verwijderd)

R.J.Spreen 2 - 1 jan 2021 - 19:22 (laatst bijgewerkt 2 jan 2021 — 13:14 door moderator)

Mail adressen in een systeem zijn altijd uniek; gebruik de gene die u wilt gebruiken en u krijgt de juiste inlog te zien.

De verkeerde (een andere) hoeft niet perse verwijderd. U zou dus altijd verder moeten kunnen.

Met vriendelijke groet, Herman Schilder

Waarom denkt u dat er 2 keer hetzelfde email adres bestaat ? 

Uitgeschreven lid - 2 jan 2021 - 12:35 (laatst bijgewerkt 2 jan 2021 — 12:36 door auteur)


Het is niet mogelijk om 2x een zelfde email adres te registreren. Uw account waarmee u dit bericht aanmaakt staat op rj.spreen@

Yolanda Lippens - 2 jan 2021 - 13:14







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu