stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Betaling van een abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Familie Archivaris (via Chrome browser)

Mijn betaling voor een o.a. de website 'familie archivaris' is door u geincasseerd. Echter mijn toegang tot de site is tot op heden gebokkeerd. Waarom?
Mijn abonnement is door middel van een AUTOMATISCHE INCASSO door uw bedrijf geincasseerd, dus ik begrijp het probleem niet zo goed.  Graag wil ik van u antwoord aangezien dit bericht al het derde bericht is wat ik naar u toegezonden heb.

GAARNE REACTIE!!!

Jan Blei

J. Blei - 28 dec 2020 - 16:13

Meneer Blei,

De automatische incasso is niet gelukt, de betaling (17 december 2020 om 06:08) is door u of de bank gestorneerd (18 december 2020 om 15:36).

Kunt u controleren of het bedrag daadwerkelijk bij u is afgeschreven (en niet gestorneerd)? Als het bedrag toch is afgeschreven dan moet ik bij de bank verhaal gaan halen...

Bob Coret - 6 jan 2021 - 15:41

Om even de zaak/kwestie duidelijk te stellen:
1. OP 13-12-2018 brief van Coret Genealogie ontvangen dat een betaling door mij is verricht en door u bevestigd van Euro 67,20. Ordernummer: 181869; Klantnummer: 087632. Dit betrof de volgende onderdelen: Genealogie  Online Plus - Familie Archivaris Plus - Open Archieven Plus.
2. Op 13-12-2019 betaling aan u ad. Euro 67,20 voor dezelfde 3 onderdelen.
3. Op 25 november 2020 uw mail/brief dat op 16-12-2020 een bedrag van Euro 67,20 zal worden geincasseerd voor het afgesloten abonnement. Ik behoefde geen actie te verrichten wanneer ik akkoord was met de AUTOMATISCHE De. 
4. Op 16-12-2020 vindt er een afboeking plaats van TWEE KEER een bedrag van Euro 67,20. Vreemd waarom twee afboekingen. Onmiddellijk na de constatering een betaling gerestitueerd. De andere betaling heb ik door laten gaan want dat was dan de overboeking van het doorlopende abonnement zoals was vastgelegd.
5. Hoewel de laatste betaling was doorgelopen kon ik de afgelopen drie weken niet inloggen op geen van de drie onderdelen van het abonnement. Vandaar mijn 'noodkreet' hoe zit het nu met mijn abonnement. 
 De betreffen59 4968 de ordernummers waren: 186394 Kenmerk: SD93445949688486 (Genealogie Online Plus Familie) en Ordernummer: 186436 Kenmerk: SD58438386046701 voor Archivaris: Plus Online Archives Plus.
Met de hoop dat het duidelijk is dat er ook bij u niet helemaal correct is verlopen.
Met groet,
Jan Blei. Klnr. 087632.

J. Blei - 6 jan 2021 - 16:43

We zijn u niet vergeten, u krijgt binnenkort bericht. Uw verloren tijd wordt ook goedgemaakt.

Yolanda Lippens - 22 jan 2021 - 16:33

Meneer Blei,

Ik zie dat er inderdaad twee orders zijn aangemaakt en daarom twee keer een incasso is uitgevoerd. De orders zijn van 2020-12-14 10:10:44 en 2020-12-14 10:10:45. De oorzaak hiervan kan ik niet achterhalen. Ik heb één order verwijderd zodat het in de toekomst niet weer fout gaat.

Ik heb uw Plus abonnement nu ingesteld voor Genealogie Online, Familie Archivaris en Open Archieven, deze gaat vandaag in en loopt een jaar plus één maand (voor uw moeite door de foute incasso).

Bob Coret - 29 jan 2021 - 13:41


Geachte heer/mevrouw,
Gelukkig dat het uiteindelijk toch duidelijk is geworden dat er twee afschrijvingen geboekt zijn door ING. 
Oorzaak: Twee abonnementen, oke klaar.
Met groet
Jan Blei

J. Blei - 29 jan 2021 - 16:22







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu