stamboomforum

Forum logoHelpdesk » DropBox update werkt niet meer??? opgelost



Profiel afbeelding

Ik maak gebruik van de "DropBox upload", maar de laatste paar keer dat ik de C:\Users\gert\Dropbox\Apps\Genealogie Online\stamboom-blij folder heb geupdate, wordt mijn genealogie op GO niet geupdate.

Doe ik iets verkeerd?

Gert Blij - 17 okt 2020 - 14:55

bij mij werkt het (heden 17:30)

Grtn 

Jan K. - 17 okt 2020 - 17:50


Beste heer Blij,

De Servicedesk is de afgelopen maanden onbemand geweest, maar inmiddels pakken we de draad weer op en zijn er ook wat structurele technische problemen opgelost.

Is uw probleem nog steeds aanwezig? Kunt u het nogmaals proberen?

Yolanda Lippens - 30 okt 2020 - 14:50







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu