Ik heb een + abonnement maar kan de functies die erbij horen niet gebruiken.
Beste Mariska,
De Servicedesk is de afgelopen maanden onbemand geweest, maar inmiddels pakken we de draad weer op en zijn er ook wat structurele technische problemen opgelost.
Is uw probleem nog aanwezig? Kunt u het nog eens proberen?
Er staat nog steeds dat ik een probeer abonnement heb.
Graag zie ik dit probleem opgelost.
Beste Mariska,
Volgens onze administratie heb je een abonnement op
Open Archieven (10-04-2020 - 10-04-2021)
Dit is iets anders dan een abonnement op het stamboomforum. Zie hier voor het aanbod
https://www.stamboomforum.nl/abonnement/
Ik heb 18 euro betaald.
Is toch voor het + abonnement?
Ah, dat is de verwarring. Wil je dat we je abonnement omzetten van een Open Archieven naar een Stamboom forum abonnement?
N.a.v. je bericht gaan we de prijzen per abonnement 1 euro laten verschillen.
Ik heb op 2 nov 2020 €18 betaald voor een abonnement op stamboomforum plus maar zegt dat ik geen abonnement heb.
mvg,
Eugenie Braamhaar
Beste mw. Braamhaar,
U stelt uw vraag in een vraag van een ander. Eigenlijk zou u hier een nieuw topic voor moeten aanmaken.
Maar ik kan u zeggen dat u wel een abonnement heeft, Stamboom Forum (02-11-2020 - 02-11-2021)
dus het beste is om uw cookies te wissen, pc/laptop helemaal af te sluiten, dan opnieuw inloggen en kijken of u dan wel de juiste gegevens ziet.
Zo niet, dan graag een screenshot van uw scherm.
Het is nog steeds NIET opgelost. Ik wil inmiddels mijn geld terug, want ik kan er niets mee.
Schandalig dat ik hier in een forum om moet blijven vragen.
Beste Mariska,
Door ziekte e.a. omstandigheden is de Servicedesk regelmatig onbemand geweest.
Ik ga direct regelen dat je abonnement wordt omgezet naar het Forum abonnement met 2 maanden extra verlenging.
Beste Yolanda,
Dat kan gebeuren en is heel vervelend voor u, maar 2 maanden extra als vergoeding terwijl ik vanaf april geen gebruik heb kunnen maken van iets waar ik recht op heb vind ik echt niet kunnen. Wanneer het nu opgelost wordt verwacht ik dat mijn abonnement doorloopt tot december 2021.
Gr,
Mariska
Je hebt helemaal gelijk, komt in orde. (Ik had de oorspronkelijke start periode van je probleem niet goed gelezen).
Hou me even op de hoogte als je wilt.
Dank je wel.
Fijne kerstdagen!
Gr,
Mariska
Zoals te zien op de foto hierboven: het werkt nog steeds niet goed.
Aub geld terug storten.
Ik kan hier helemaal niets mee.
Gr,
Mariska
Dat is heel vervelend. Ik ga het weer doorsturen, het kan /zal worden opgelost.