stamboomforum

Forum logoHelpdesk » verhalen beheren, kan niet opslaan opgelost



Profiel afbeelding

Beste allen,

 

ik probeer wijzigingen aan mijn persoonlijke verhaal op te slaan, maar dat lukt me niet. Ik kan een persoonlijk verhaal de eerste keer aanmaken, maar daarna gebeurt er niets als ik op "verhaal opslaan" klik. Doe ik iets fout?

 

E.g. https://www.genealogieonline.nl/mijn/beheer/verhalen/bewerk_txt.php?id=848

Met vriendelijke groeten

Bastiaan Huisman

Bastiaan Huisman - 31 aug 2020 - 12:43

Everardus Rollema - 31 aug 2020 - 16:00

Beste Bastiaan Huisman, 

Volgens mij doet u niets fout. Ik heb hetzelfde probleem ook al eens gemeld op 14 juli; zie https://bit.ly/2FkOs9s 
De kritische beschouwer zal al snel opvallen, dat er de laatste maanden geen enkel probleem meer wordt opgelost.

Jan Verkade - 14 sep 2020 - 09:26

Everardus Rollema - 14 sep 2020 - 10:51

en de opmerking van Indie van Lieshout.

https://www.stamboomforum.nl/servicedesk/2/78321/0/oude_versie_van_mijn_stamboom

Hopelijk hebben de kritische lezers hier begrip voor, het is niet anders.

 

Gr.
Everardus

Everardus Rollema - 14 sep 2020 - 10:59

Geachte heer Rollema,

In plaats van de vraagsteller het bos in de sturen met een verwijzing naar de help-onderwerpen, zou deze meer baat gehad hebben bij het antwoord dat hij niets verkeerd doet, maar dat de site op dit punt niet goed werkt. Door even het Forum 'Servicedesk' na te lopen, stelt u snel een lijstje samen met onopgeloste problemen, waarvoor de vraag&antwoord-rubriek geen oplossing biedt.

Met vriendelijke groet,
Jan Verkade

Jan Verkade - 14 sep 2020 - 12:06

Geachte heer Jan Verkade,

Uw toon is niet erg vriendelijk en ik stuur niemand met mijn verwijzingen het bos in.
Het gaat erom dat de leden weten, dat door ziekte en andere omstandigheden er nu technisch niet gehandeld kan worden.
Niet voor niets staat het bericht van Yolanda als sticky in Servicedesk.

Als een motor door omstandigheden niet naar wens verloopt,, tsja  dan moet men wachten totdat de monteur weer beschikbaar is.
Waarom zou ik een lijstje moeten samenstellen, zoals Yolanda in haar bericht schrijft, het is een kwestie van tijd.

De technische problemen ondervonden door de forumleden staan vermeld in de sub forums: Genealogie Online en Servicedesk, maar dat hoeft niet worden uitgelegd aan de webmaster.

Na 14 juli heeft U ook zelf nog vragen gesteld en daar staat achter `opgelost`

Tenslotte wil ik U erop wijzen, dat moderators `met andere taken` vrijwillig hun werkzaamheden uitvoeren en er niet voor worden betaald!
Zonder deze mensen zou het op het forum een warboel worden en ze kunnen nu eenmaal niet zeggen of iemand technisch iets fout heeft gedaan.

Met vriendelijke groet,
Everardus Rollema
 

Everardus Rollema - 14 sep 2020 - 15:25

Beste heer Huisman,

De Servicedesk is de afgelopen maanden onbemand geweest, maar inmiddels pakken we de draad weer op en zijn er ook wat structurele technische problemen opgelost.

We hebben uw probleem kunnen reproduceren, en als het goed is, is het nu opgelost. Kunt u het nog eens testen?

Yolanda Lippens - 30 okt 2020 - 13:51

Ter info: het probleem deed zich alleen voor in Firefox :-(

Bob Coret - 30 okt 2020 - 14:42

Dat laatste klopt zeker niet.
Ik gebruik alleen maar Chrome.

Bij mij lijkt het probleem, dat op 26 okt. nog aanwezig was, nu ook opgelost.

Jan Verkade - 30 okt 2020 - 15:11


Hoi, bedankt voor de update, en ik heb natuurlijk begrip voor de situatie! 

Ik heb een verandering gemaakt aan het verhaal, en die verandering wordt nu netjes meegenomen/getoond. Wat mij betreft is dit probleem dus opgelost. 

Bastiaan Huisman - 30 okt 2020 - 19:23







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu