Geachte heer Jan Verkade,
Uw toon is niet erg vriendelijk en ik stuur niemand met mijn verwijzingen het bos in.
Het gaat erom dat de leden weten, dat door ziekte en andere omstandigheden er nu technisch niet gehandeld kan worden.
Niet voor niets staat het bericht van Yolanda als sticky in Servicedesk.
Als een motor door omstandigheden niet naar wens verloopt,, tsja dan moet men wachten totdat de monteur weer beschikbaar is.
Waarom zou ik een lijstje moeten samenstellen, zoals Yolanda in haar bericht schrijft, het is een kwestie van tijd.
De technische problemen ondervonden door de forumleden staan vermeld in de sub forums: Genealogie Online en Servicedesk, maar dat hoeft niet worden uitgelegd aan de webmaster.
Na 14 juli heeft U ook zelf nog vragen gesteld en daar staat achter `opgelost`
Tenslotte wil ik U erop wijzen, dat moderators `met andere taken` vrijwillig hun werkzaamheden uitvoeren en er niet voor worden betaald!
Zonder deze mensen zou het op het forum een warboel worden en ze kunnen nu eenmaal niet zeggen of iemand technisch iets fout heeft gedaan.
Met vriendelijke groet,
Everardus Rollema