Probleem met publicatie verversen (nieuwe Gedcom uploaden). De laatste paar dagen worden Gedcom-bestanden (ZIP) niet verwerkt. De gegevens op GenealogieOnline blijven onveranderd. Ook ontvang ik geen bevestiging meer per e-mail dat de update is verwerkt. Is er sprake van een storing bij GenealogieOnline?
(NB: Dit bericht is door een moderator naar het subforum 'Servicedesk' verplaatst en de onderwerptitel is aangepast zodat in één oogopslag duidelijk is op welk platform het probleem zich afspeelt.)
Nee, er is geen storing bekend. Gaat het op een gezipte GEDCOM zonder afbeeldingen?
Ja, een gezipte GEDCOM zonder afbeeldingen. In Aldfaer staan aangevinkt: "GEDCOM 5.5.1" en "Aldfaer-uitbreidingen die buiten de GEDCOM-standaard vallen". Dit laatste zou de oorzaak kunnen zijn?
In Aldfaer bij de GEDCOM-instellingen "Aldfaer-uitbreidingen die buiten de GEDCOM-standaard vallen" uitgevinkt en nieuwe update gestuurd. Deze is inmiddels verwerkt. Probleem opgelost. Dank voor de reactie.
Ik heb net mijn eigen publicatie ge-update met een gecomprimeerd GEDCOM bestand en dat ging helemaal goed (inclusief bevestigingsmail).
Ik heb ook net uw publicatie handmatig bijgewerkt, als het goed is heeft u hiervan een bevestiging gekregen (ik kan niet bepalen of het de laatste versie van de GEDCOM is).
Kunt u nog eens proberen om de publicatie met een geZIPt GEDCOM bestand te uploaden?
Zojuist een nieuwe GEDCOM/ZIP ingestuurd en inmiddels de bevestiging per e-mail ontvangen. Probleem inderdaad opgelost.
Probleem inmiddels opgelost! Waarvoor dank!