stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Mijn abonnement opgelost



Profiel afbeelding

Goedemiddag, ik heb al een mailtje gestuurd en geprobeerd op Facebook een bericht te plaatsen. Ik heb een aantal jaren geleden een abonnement afgesloten met een eenmalige betaling voor onbeperkt lidmaatschap. Tot iets van half mei kon ik ook gewoon op Open Archieven en kreeg ik ook nog steeds de uitkomsten van mijn zoekopdrachten bijvoorbeeld, tevens de nieuwsbrieven. Nu wilde ik vorige week weer opnieuw wat gaan uitzoeken en is ineens mijn hele account verdwenen. Tot op heden geen antwoord gehad en oke ik verwacht niet per ommekeer een antwoord, maar ik zoek wel een oplossing. Ik heb nu tijdelijk even een ander account gemaakt, want ik kan geen ander middel vinden om contact te kunnen krijgen.

Kan iemand aub het e.e.a. voor mij na gaan kijken, want ik wil gewoon graag mijn account terug.

Met vriendelijke groet, 

Ria van Sonnen

Riavs - 27 mei 2020 - 15:48

Beste Ria,

Zo te zien heb je inderdaad geen abonnement lopen op dit account.

De kans is groot dat je account op een ander emailadres stond, wat inmiddels niet meer bestaat. Wij hebben dan op dat vorige email account proberen te mailen, maar als die een aantal keren 'bounct' - dus fout bij ons terugkomt - wordt het account opgeheven.

Heeft u nog toegang tot het oude emailadres? Weet u uberhaupt nog het vorige emailadres?

Yolanda Lippens - 29 mei 2020 - 16:09

Goedemiddag Yolanda, 

Ik heb inderdaad op dit account geen abonnement lopen, zoals al aangegeven heb ik even een nieuw account aangemaakt omdat ik anders niet reageren kan.

Mijn echte account staat op een emailadres wat nog altijd volop in gebruik is. Ergens in maart is er een melding gekomen met iets over bouncen, echter daarbij werd tevens gezegd als u deze mail kan lezen (en dat kon ik gewoon) zal er niks aan de hand zijn. Ik heb ook aangenomen dat ik dan ook nergens een reactie hoefde te geven. Tot ergens in mei heb ik ook gewoon mijn zoekopdrachten gehad en tot als laatste op 1 mei doe ik uit mijn hoofd een laatste nieuwsbrief.

Vorige week zaterdag heb ik reeds een email gestuurd naar info@openarch.nl en maandag een reply gegeven op de bewuste ontvangen mail met email-check die ik dan dus ook gewoon kon lezen. Ik snap dan niet waar dat bouncen dan vandaan komt. In de mail is aangegeven van het zal waarschijnlijk iets van een storing zijn als u de mail dan wel kan lezen, maar dan wel het tegenstrijdige uw email wordt verwijderd als het nog weer zou bouncen. Aangezien dat dan nu gebeurd is met mijn hele account en met mijn gewone correcte emailadres, dan nogmaals snap ik niet waar het bij jullie gaat bouncen.  

Wat kan er nu gedaan worden om het weer voor elkaar te krijgen. In ieder geval bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet, 

Ria van Sonnen

Riavs - 29 mei 2020 - 18:02

Dank voor de aanvullende informatie, we gaan er mee aan de slag!

Yolanda Lippens - 30 mei 2020 - 12:13

Alvast bedankt hoor.

Riavs - 30 mei 2020 - 12:37

Mevrouw Van Sonnen,

Kunt u de laatste betaalbevestiging toesturen (door op de mail waarin deze betaalbevestiging zit te 'reply-en'). Daarin zit informatie waarmee ik het abonnement aan uw huidige e-mail adres kan koppelen.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 5 jun 2020 - 19:57

Gevonden, het Open Archieven abonnement is weer gekoppeld aan uw huidige account.

Bob Coret - 5 jun 2020 - 20:03

Mijn hartelijke dank voor uw gedane moeite. Ik neem aan dat mijn abonnement er nu voor onbepaalde tijd in staat.

Komend weekend dan ook maar al mijn zoekopdrachten opnieuw invoeren.

Met vriendelijke groet, Ria van Sonnen

Riavs - 5 jun 2020 - 21:20


Klopt helemaal! Graag gedaan!

Yolanda Lippens - 5 jun 2020 - 21:21







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu