Ik ben in het bezit van een Genealogie Online Plus & Stamboom Forum Plus abonnement.
alleen krijg ik nu de melding dat ik een abonnement moet nemen
Referentie; 180588 - 160569
Datum 19-08-2019 om 14.21 uur
Met vriendelijke groet,
Jan Naaktgeboren
Stamboom van de familie Naaktgeboren
Lid vanaf 26-08-2018
https://www.genealogieonline.nl/stamboom-naaktgeboren
ook ik ben benieuwd hoe het in elkaar zit.
Beste heer Naaktgeboren, op dit account waarmee u dit bericht plaatst, is geen betaald abonnement afgesloten. Ik zie ook niets in het verleden. Heeft u misschien een ander emailadres waarmee in nu inlogt?
Onderstaand bericht is van 19-08-2019
Hallo Jan Naaktgeboren,
Gefeliciteerd met uw Genealogie Online Plus & Stamboom Forum Plus abonnement!
In bijgevoegd PDF bestand vindt u de betalingsbevestiging, hierin staan ook de looptijden van de jaarabonnementen vermeld.

Genealogie Online Plus abonnement
Het Genealogie Online Plus abonnement geeft u de onder andere de volgende mogelijkheden:
- definiëren van een onbeperkt aantal startpunten in uw publicatie
- geïllustreerde verhalen en/of documenten toevoegen
- aanpassen van het uiterlijk van uw publicatie en rapporten
- publiceren van een onbeperkt aantal genealogische afbeeldingen
- bekijken van alle suggesties voor online scans ("Scans zoeken")

Naar Genealogie Online

Stamboom Forum Plus abonnement
Het Stamboom Forum Plus abonnement geeft u de onder andere de volgende mogelijkheden:
- foto's en scans opnemen in uw berichten, nu ook via een upload functie
- een onbeperkt aantal familienamen opnemen in het Wie (onder)zoekt wie? register
- inzicht in de onderscheidingen en overlijdensberichten gerelateerd de door u opgegeven familienamen
- direct zien welke berichten u nog niet heeft bekeken en bij welke berichten u participeert
- uw bericht laten opvallen

Naar het Stamboom Forum
Ik hoop dat u er veel plezier en profijt van heeft!
Met vriendelijke groet,
Bob Coret
Coret Genealogie
Referentie: 180588-160569
We gaan er snel naar kijken.
Op 10-01-2020, ben ik lid geworden van uw website (Checklist van Yori) ook met mijn eigen e-mail adres
We zien dat u zich ooit heeft uitgeschreven (of uw emailadres is gebounced omdat het niet meer geldig was). U heeft zich op 15-05-2020 weer ingeschreven. Het abonnement stond nog op het oude account, maar de abonnementen zijn nu weer op het nieuwe account teruggezet.
Dus als het goed is moet alles weer werken?
Beste mevr. Lippens, heel erg bedankt voor uw inzet, alles is weer bij het oude, en het werkt weer als vanouds.
Ik ben ook erg tevreden over het programma !!