Hoewel mijn stambomen te zien zijn op Genealogie Online, kan ik ze niet zien staan onder Bestaande publicaties beheren. Ik krijg de melding dat ik nog geen genealogische gegevens heb gepubliceerd. Ik wil ze updaten, maar dat kan nu niet. Wat is er aan de hand? Eerst betaal ik en dan blijft de boel toch nog op probeerabonnement staan en nu heb ik zogenaamd geen publicaties! Mijn stambomen komen dus wel tevoorschijn als ik een naam invul. Ik kan erop klikken, maar dan lijkt het zo alsof het mijn stambomen niet zijn, maar er gewoon als bezoeker op kijk! Ik zit gewoon op mijn eigen laptop, met mijn eigen wachtwoord, ik kan gewoon inloggen, maar mijn stambomen komen niet tevoorschijn bij beheren!
Een nieuw wachtwoord instellen helpt niet.
Wat is de link naar de stamboom op GO die je wel ziet staan?
Op dit account zijn inderdaad geen publicaties geupload.
Heb je destijds na het uploaden een akkoord gehad dat de publicatie is gepubliceerd?
Ik heb al een paar jaar 2 stambomen staan. Als bezoeker kan ik ze wel zien, alleen kan ik er niet meer bij om hem te updaten!!!
Parenteel van Drielen, Raff, Leendertse, Louran, Hendrikse, Baels, Wijnja, Gouma en anderen en Parenteel van de Vlag1
Ik kan ze toch niet weer opnieuw uploaden???
En ja, daar kreeg ik al in 2015 een bevestiging van!
genealogieonline/stamboom-oudbier.nl/ en genealogieonline/parenteel-van-drielen-en-anderen
Dank Willem H!
Nienke, wij hebben 2 emailadressen van je: een @chello.nl en een @gmail.com.
Je publicatie staat dus op het andere mailadres.
Het klopt, ik heb een keer mijn andere email adres gebruikt omdat ik niet kon inloggen.Toch ben ik een en dezelfde persoon. Het probleem treedt nu pas op, terwijl ik al veel eerder dat wachtwoord veranderd had. Misschien onbewust gedaan. Dus ik moet dus eigenlijk gewoon uitloggen? (Al heb ik maar 1 wachtwoord) Ik ga het even proberen.
Het lukt me niet om het andere emailadres op te geven, hij geeft automatisch het chello adres op.
Naar loginpagina krijg ik een 404 foutcode, dus dan maar gelijk naar al ingelogd rechts bovenaan. Dat lukte wel. Dan krijg ik 2 keuzes. Kennelijk gebruik ik voor het forum de andere email dan voor mijn genealogie online. Ik herinner me eens inlogproblemen waarbij ik dus het andere emailadres gebruikte. Ik weet alleen niet waarom de stamboom in het later gebruikte emailadres zit.
Eigenlijk wilde ik dit bericht hierboven bewerken, maar dat lukt nu niet. (Ik zie dat ik nu in het andere account zit, kennelijk. Maar hoe werkt dat dan? Ik zit toch in het forum?
) Maar het oorspronkelijke probleem is dus wel opgelost.
Ik krijg nu nog steeds mail dat ik nog maar 1 week gebruik kan maken van de uitgebreide functionaliteit!! En dat terwijl ik niet voor het volle jaar ervan gebruik heb kunnen maken omdat hij 4 maanden op probeerabonnement bleef staan, ondanks betaling! Kan daar even gauw naar gekeken worden? Voorgaande jaren had ik daar geen problemen mee!
Als het goed is is je abonnement nu verlengd, kan je dat in je profiel checken?