Toen ik vanmorgen 2 foto's in het Familie Archivaris had geplaatst, verscheen er onderaan de foto's de melding : "geplaatst door verwijderde deelnemer". Kunt u mij vertellen wat er aan de hand is ?
-----------
Titel is aangepast door moderator.
Kunt u ook een screenshot maken van wat u ziet en hier uploaden?
Ook ik heb datzelfde probleem. Daarnaast is een nieuwsbericht dat wordt geplaatst ook niet meer vindbaar.
Verder zijn er problemen met het exporteren van de gegevens. Afbeeldingen worden niet meegenomen in de backup.
Hopelijk is het op te lossen.
Groet!
Johan.
Hoewel ik een Plus abonnement heb, staat er op mijn profielpagina dat ik een proefabonnement heb ! Kan dit de reden zijn dat er onderaan een geplaatste foto op het Familie archief de melding ; "geplaatst door een verwijderde deelnemer " komt te staan ?
Mijn abonnement loopt nog tot november 2020.
Mvg,
Henny Roeby.
Beste H. Roeby,
Uw abonnement is inderdaad actief. We gaan dit z.s.m. oplossen.
De "geplaatst door verwijderde deelnemer" is gedeeltelijk opgelost. De afbeeldingen, verhalen en nieuws zijn weer aan de juiste gebruikerscode gekoppeld zodat de naam (en profielfoto) wordt getoond. Hoe het komt dat geplaatst materiaal wordt gekoppeld aan de verkeerde code weet ik nog niet, ik kan het niet reproduceren, maar zie dat het in de afgelopen maand is gebeurd. Gelukkig is het niet de code van een andere gebruiker maar een andere code van de zelfde gebruiker.
mvg,
Bob Coret
Fijn , het probleem is opgelost , bedankt !
Helaas is het probleem weer terug. Foto's die door deelnemers worden geplaatst, krijgen de melding: "geplaatst door verwijderde gebruiker". De afbeeldingen zijn ook niet zichtbaar onder recente activiteit.
Ook lukt het niet om afbeeldingen en nieuwsberichten te verwijderen.
Ook bij mij doen die problemen zich weer voor !
Helaas! Deelnemers kunnen nu ook niets toevoegen of reageren. Hopelijk wordt het snel opgelost.
We gaan er weer naar kijken.
Heel graag! Het is frustrerend dat er nu al meer dan een maand niet optimaal van familiearchivaris gebruik kan worden gemaakt.
Helaas is het probleem nog steeds niet verholpen. En er is inmiddels een nieuwe storing bijgekomen. Een aantal deelnemers kan niet meer inloggen.
Hopelijk worden de problemen nu toch echt snel verholpen!
We zijn enthousiaste gebruikers van het Familiearchief, maar op deze manier , met al die problemen, ( zie hierboven ) is het behoorlijk frustrerend werken ! Ik hoop echt dat het snel opgelost gaat worden !
Groet,
Henny Roeby.
Ik begrijp uw frustraties compleet. Het probleem is hardnekkiger dan we dachten. We zijn er echt mee bezig.
De tijd dat u geen gebruik kunt maken van de mogelijkheden kan de datum van uw abonnement worden uitgesteld. Als u dit wilt, stuur me dan een privé bericht.
Is er al zicht op wanneer het probleem zal zijn opgelost?
We zijn er toevallig vanmiddag mee bezig, hebben nu een 'pauze' en gaan vanavond weer verder. Je hoort zsm!
Super! Ik (wij) wacht(en) het af.
Al meer bekend over de storing die nu al een aantal maanden duurt? Ik begrijp dat Yolanda een aantal weken uit de running is.
Hopelijk kan het probleem toch snel worden verholpen. Het is erg frustrerend aan het worden!
We zijn inmiddels een fikse tijd verder, en ik weet dat er problemen zijn opgelost bij de Familie Archivaris.
Is uw vraag nog actueel?