stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Subscription Information. Payments opgelost



Profiel afbeelding

HELLO,                                                         TODAYS DATE:  12:37 AM  EASTERN TIME IN THE USA

  Where do I find my account info that will tell me if I am set to automatic renewal?

 

[moderator: removed private information]

 

June Jefferson - 6 dec 2019 - 06:38 (laatst bijgewerkt 6 dec 2019 — 11:48 door moderator)


Hello June,

On the "Mijn profiel" (my profile) page it is stated what type of subscription your have ("Type abonnement").

When you have Plus subscription it either says it will be automatically renewed ("deze wordt automatisch verlengd") or that you can renew it manually ("deze kan via de abonnementspagina verlengd worden"), so no autorenew.

Regards,
Bob Coret

Bob Coret - 6 dec 2019 - 11:47







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu