stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Kans op informatie verlies opgelost



Profiel afbeelding

In mijn Beheer-menu verschijnt een nieuwe mededeling: "Controle van uw MYHERITAGE GEDCOM bestand leert, dat er kans op informatie verlies is!". Laat ik nu gedacht hebben dat GenealogieOnline in 2014 een samenwerkingsovereenkomst is aangegaan met MyHeritage (https://www.businesswire.com/news/home/20141113005129/nl/). Het staat mij ook nog bij dat deze samenwerking destijds ook door GenealogieOnline met gepaste trots werd aangekondigd.

Het advies van GenealogieOnline is nu: "Vraag het Myheritage team of zij dit aspect van hun programma willen verbeteren". Maar is het niet veel logischer dat GenealogieOnline deze discussie voert namens alle gebruikers, dan dat ik als individu opgeroepen wordt om dat te doen? Mijn ervaring met MyHeritage is dat zij (meestal na enige aandrang) best bereid zijn om bij problemen te helpen, maar niet te bewegen zijn om op basis van individuele reacties iets te veranderen.

Jan Verkade - 11 nov 2019 - 09:46

Hi Jan, ik heb je vraag even verhuisd naar de Servicedesk. Wordt vervolgd!

Yolanda Lippens - 11 nov 2019 - 14:35

Meneer Verkade,

Helaas overschat u de kracht van Genealogie Online. Ik heb wel "directe lijntjes" met veel leveranciers, maar kan ze tot nu toe niet overtuigen om betere GEDCOM te produceren volgens recentere standaarden.

Wat ik wel kan doen, is om de gebruikers van Genealogie Online inschakelen. Ik hoop dat de diverse leveranciers wel oor hebben voor hun eigen gebruikers.

Bob Coret - 17 dec 2019 - 16:18


Meneer Coret,

Alléén gezamenlijk maken we enige kans van slagen. Maar op basis van de meldingen onder de noemer van de beheersfunctie van GenealogieOnline zie ik dat niet snel spontaan gebeuren. Het ware beter om dan een handtekeningenactie op touw te zetten en proberen zoveel mogelijk GO-gebruikers daarin mee te krijgen.

Met uw insteek ben ik het van harte eens. Maar ik vrees dat enkel deze meldingen weinig gaan uithalen.

 

M.vr.gr.
Jan Verkade.

Jan Verkade - 17 dec 2019 - 19:39







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu