stamboomforum

Forum logoHelpdesk » GensDataPro opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Waarom kan ik niet meer een update plaatsen vanuit GensDataPro. Ik krijg de tekst Update mislukt. Foutmelding van Genealogie Online...

Martien Jonker - 1 jul 2019 - 19:22

Wat is de precieze foutmelding, staat er nog meer tekst bij?

U kunt ook proberen om uw publicatie te verwijderen en daarna weer te uploaden.

Yolanda Lippens - 1 jul 2019 - 19:55

in het kleine venster staat:

gensdatapro

Update mislukt. Foutmelding van Genealogie Online:

 

Verder niets...

Was gisteren ook al...

Martien Jonker - 1 jul 2019 - 20:41

Dit probleem was enkele weken geleden ook al door iemand anders aangemeld. Zie discussie... en spontaan weer verdwenen. Dus ik wacht maar even af....

Martien Jonker - 1 jul 2019 - 20:47

Everardus Rollema - 2 jul 2019 - 00:15 (laatst bijgewerkt 2 jul 2019 — 00:19 door auteur)

Meneer Jonker,

Kunt u nogmaals proberen om een update vanuit GensDataPro te doen en, als u weer een foutmelding krijgt, hier het tijdstip te melden. Dan kan ik ik de logfiles duiken om te kijken of ik meer informatie kan achterhalen over het probleem.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 2 jul 2019 - 00:23

Meneer Coret,

Vandaag om 09:32 een nieuwe poging gedaan. Helaas weer de foutmelding. Het is Stamboom Jacobs en Verbruggen..

mvg,

Martien Jonker

PS Kort daarna een poging bij Stamboom Trompert en Mondriaan gedaan. OOK hier de foutmelding...

Martien Jonker - 2 jul 2019 - 09:36

Dame en heren, waarom geen reactie meer?

Of moet ik dit probleem ook bij de helpdesk van Gens Data Pro (NGV) aanmelden?? Graag een reactie.....

M.v.g.

Martien Jonker

Martien Jonker - 3 jul 2019 - 14:22


Meneer Jonker,

Ik kan geen foutmeldingen aan Genealogie Online kant vinden. Het lijkt erop dat het verzoek van GensDataPro / uw PC niet bij Genealogie Online komt. Wellicht iets met de internet verbinding? 

Navraag doen bij de helpdesk van Gens Data Pro kan helpen om verder inzicht in het probleem te krijgen, bijv. doordat meer gebruikers het probleem ervaren. Ik zie wel andere update van GensDataPro in de logfiles langskomen, dus het is niet een probleem die iedereen lijkt te raken.

mvg.
Bob Coret

Bob Coret - 4 jul 2019 - 11:56







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu