stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Ik kan de scans niet bekijken opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Beste mensen van Genealogie Online,

Ik kan geen scans inzien / bekijken, ik krijg de volgende melding:

De auteur van deze publicatie heeft een Probeer abonnement

Klopt het dat je dan de scans niet kan zien.

Graag jullie reactie

Vriendelijke groet

Ruud Koopmans

Ruud Koopmans - 14 okt 2017 - 13:54


Meneer Koopmans,

De suggesties voor de scans maakt deel uit van het Plus abonnement van Genealogie Online. Dus publicaties van auteurs die een Plus abonnement hebben kunnen doorklikken op alle suggesties voor scans, als de auteur alleen een Probeer abonnement heeft zijn er slechts van enkele bronnen suggesties beschikbaar.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 14 okt 2017 - 14:54







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu