stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Foutmelding Genealogie Online opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Waarom geeft Genealogie Online een foutmelding bij een update? Donderdag 14 september 15 uur.  Betreft stamboom Jacobs en Verbruggen

Ik update vanuit Gensdatapro

Martien Jonker - 14 sep 2017 - 15:18

Meneer Jonker,

Welke foutmelding werd er getoond?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 14 sep 2017 - 19:44

Gewoon de tekst foutmelding van Genealogie Online verder geen getal of iets aanders.

Martien Jonker - 14 sep 2017 - 19:49

Ik ga nog een keer proberen. Stuur dan wel een koppie van de mededeling.

Martien Jonker - 14 sep 2017 - 19:51

Deze foutmelding Afbeeldingen zijn alleen zichtbaar als u bent ingelogd op het Stamboom Forum

Martien Jonker - 14 sep 2017 - 20:20

Heb ik alleen dit probleem of hebben ook andere gebruikers dit probleem.

Maar ik kan mijn stambomen niet meer updaten.........

Of is dit niet het juiste forum....

Graag een reactie mijnheer Coret.

Martien Jonker - 15 sep 2017 - 18:32

Meneer Jonker,

Ik zie niets in de logfiles van Genealogie Online. De foutmelding die wordt getoond is leeg (na de : zou de daadwerkelijke melding moeten staan). Ik weet niet waar er wat fout gaat. Ik stuur hierover even een mailtje richting de GensDataPro helpdesk.

Als andere GensDataPro gebruikers ook problemen ondervinden met update - of juist niet! - dan hoor ik het graag.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 16 sep 2017 - 22:50


Meneer Coret,

Na het bericht van de helpdesk van GensDataPro aan mij dat e.e.a. was aangepast, heb ik zonet  een nieuwe update uitgevoerd. Ook bij mij werkt het nu ook weer. Een ieder hartelijk dank voor de inzet.

Mvg.

Martien Jonker

Ps Hierna de email aan de helpdesk.

Geachte heer de Rooij

Ja bij mijn lukt het nu ook weer.

Hartelijk bedankt voor de inzet van de helpdesk om dit hinderlijke probleem op te lossen.

Echter  ik blijf toch met de vraag zitten bij wie moet ik zijn wanneer de combinatie GensDataPro en Genealogie Online problemen geeft.

Daar er bij GensDataPro geen update was geweest, ging er vanuit dat het probleem bij Genealogie Online zat en heb daar het probleem als eerste aangemeld. Na een snelle reactie van de heer Coret bleef het stil. Daarna ben ik naar de helpdesk van GensDataPro gegaan.

Graag een tip aan de gebuikers van GensDataPro hoe te handelen bij deze problemen.

Met hartelijke groeten van een gelukkige gebruiker van de combinatie GensDataPro en Genealogie Online

Martien Jonker

Martien Jonker - 17 sep 2017 - 14:50







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu