Meneer Coret,
Na het bericht van de helpdesk van GensDataPro aan mij dat e.e.a. was aangepast, heb ik zonet een nieuwe update uitgevoerd. Ook bij mij werkt het nu ook weer. Een ieder hartelijk dank voor de inzet.
Mvg.
Martien Jonker
Ps Hierna de email aan de helpdesk.
Geachte heer de Rooij
Ja bij mijn lukt het nu ook weer.
Hartelijk bedankt voor de inzet van de helpdesk om dit hinderlijke probleem op te lossen.
Echter ik blijf toch met de vraag zitten bij wie moet ik zijn wanneer de combinatie GensDataPro en Genealogie Online problemen geeft.
Daar er bij GensDataPro geen update was geweest, ging er vanuit dat het probleem bij Genealogie Online zat en heb daar het probleem als eerste aangemeld. Na een snelle reactie van de heer Coret bleef het stil. Daarna ben ik naar de helpdesk van GensDataPro gegaan.
Graag een tip aan de gebuikers van GensDataPro hoe te handelen bij deze problemen.
Met hartelijke groeten van een gelukkige gebruiker van de combinatie GensDataPro en Genealogie Online
Martien Jonker