stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Dropbox koppelen opgelost



Profiel afbeelding

Betreft Genealogie Online

Ik probeer mijn Dropbox te koppelen aan mijn account op Genealogie Online.

Het systeem meldt wel dat ik gekoppeld ben, maar in Dropbox zie ik in de map Apps GEEN map van Genealogie Online.

Hoe kan ik controleren op welke naam/e-mailadres de Dropbox-koppeling is gemaakt en deze waar nodig corrigeren?

 

Vriendelijke groet,

Guido

Marianne van Harten - 2 aug 2017 - 17:41

Hallo Guido,

Ik heb in de database gecontroleerd dat er een Dropbox koppeling ligt, op hetzelfde e-mail adres als waar je publicatie mee is geassocieerd. Ik heb net een controle gedaan via Dropbox en die geeft aan dat er in je Dropbox een Apps directory moet staan met daarin Genealogie Online en daarin stamboom-van-harten subdirectory. Kun je een inloggen op https://www.dropbox.com/ om te controleren of je de directories daar wel ziet staan?

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 3 aug 2017 - 10:03

Beste Bob,

Dat is dus het "probleem". De Dropbox van mij (en mijn vrouw) is aan een ander e-mailadres gekoppeld. Ik heb ingelogd op de Dropbox met hetzelfde e-mailadres als mijn publicatie, maar daarop geen map met de naam Apps aangetroffen. Ook als ik in de URL-balk naar https://www.dropbox.com/Apps ga, blijkt deze map niet te bestaan.

Kun jij zien of er nog afbeeldingen in mijn map staan? Als die er niet zijn, dan denk ik dat de kortste weg is door dat Dropbox-account op te heffen en jou te vragen hoe ik mijn huidige Dropbox-account koppel aan Genealogie Online.

Graag hoor ik je reactie.

Vriendelijke groet,

Guido van Harten

Marianne van Harten - 3 aug 2017 - 12:55


.

Marianne van Harten - 3 okt 2017 - 14:10







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu