stamboomforum

Forum logoHelpdesk » Familiarchivaris betaald, maar slechts deels toegang = opgelost



Profiel afbeelding

Ik heb vorige week mijn abonnement op familie archivaris verlengd en nu krijg ik de mededeling dat één van mijn archieven alleen lezen is terwijl 2 andere wel bewerkbaar zijn.

Wat is er fout gegaan?

Ed Ooms - 25 feb 2017 - 21:46

Meneer Ooms,

De andere 2 familiearchieven waren nog niet bijgewerkt met het bijgewerkte abonnent, nu wel!

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 25 feb 2017 - 23:28

Klopt! Ik zie dat ze nu alle drie op alleen lezen staan, terwijl ik vorige week betaald heb. Zie hiervoor ordernummer 004528.

Met vriendelijke groet,

 

Ed Ooms

Ed Ooms - 25 feb 2017 - 23:38

Meneer Ooms,

Kunt u eens uitloggen en weer inloggen op uw familie archief, deze zouden namenlijk niet op "alleen lezen" moeten staan.

mvg,
Bob Coret

Bob Coret - 27 feb 2017 - 18:13


Geachte heer Coret,

Het werkt weer naar behoren.

Hartelijk dank!

Ed Ooms

Ed Ooms - 27 feb 2017 - 22:26







De auteur van het eerste bijdrage in dit bericht heeft aangegeven dat de vraag is beantwoord of het probleem is opgelost.

Plaats een reactie

Om reacties (en nieuwe onderwerpen) te plaatsen op het Stamboom Forum dient u eerst in te loggen! Nog geen lid? Registratie is gratis en snel!


Inloggen Registreer nu