Dag Bob,
Zoals ik je mailde zijn de ca. 1500 afbeeldingen weer terug. Het is echter onmogelijk om nieuwe "publiceerbare" afbeeldingen te uploaden. Ik krijg bij het uploaden van elke afbeelding de melding "uploadfout 500". Zou je willen bekijken hoe dit komt?
Groet,
Jan.
Meneer Van Bommel,
De "Upload fout: 500" die u krijgt als u afbeeldingen probeert te uploaden heeft te maken met het maximum aantal afbeeldingen die u kunt uploaden in een Probeer abonnement. Alhoewel het maximum wel staat genoemd is de foutmelding inderdaad erg nietszeggend. Ik heb de pagina nu aangepast zodat het direct duidelijk is als het maximum aantal afbeeldingen is bereikt (de upload mogelijkheid is dan ook niet beschikbaar).
Oud:

Nieuw:

mvg,
Bob Coret
Geachte heer Coret,
Ik denk dat er sprake is van een misverstand. Ik heb n.l. geen "Probeerabonnement" maar een Premiumabonnement waarmee ik tot nu toe 1756 afbeeldingen heb geüpload. Deze afbeeldingen waren ca. 2 weken geleden plotseling verdwenen.Nadat ik u dit had bericht heeft u ze weer teruggeplaatst en mij gemaild dat dit door een fout in Genealogieonline was gebeurd. Mogelijk is er toen iets mis gegaan waardoor mijn publicatie nu als een "Probeerabonnement" functioneert en niet als "Premiumabonnement".
Ik begrijp nu ook waarom ik dit bericht geen opvallende kleur kan geven (de premium functionaliteit).
m.vr. groet,
Jan van Bommel
Meneer Van Bommel,
Uw Premium abonnement liep tot 28 december 2014, het jaar abonnement is verlopen waardoor u nu weer een Probeer abonnement heeft. Als het goed is heeft u hier bericht over gehadmet informatie hoe te verlengen, via https://www.genealogieonline.nl/premium/ kunt u weer een abonnement nemen.
mvg,
Bob Coret
Meneer Coret,
Ik heb helaas de melding over het verlengen van het abonnement niet gezien. Mogelijk is die mij ontgaan. Ik heb in ieder geval zojuist het geld voor het verlengen van het Premium-abonnement overgemaakt.
met vr. groet,
J.L. van Bommel.