Hoewel ik een premium abonnement heb afgesloten, kan ik er geen optimaal gebruik van maken. Ik kan bijvoorbeeld niet kijken in "mijn statistieken" om te zien hoe vaak mijn stamboom is bekeken, of het onderstaande vinkje aanzetten. (bericht een opvallende kleur geven)
Groetjes,
Marianne
Heb je het geprobeerd via Statistieken in de balk helemaal onderaan de pagina? Ik heb er ook even naar moeten zoeken. Ik heb overigens geen premium abonnement.
Wel valt mij op dat, in ieder geval in mijn kwartierstaat, de filters weer niet goed werken. Ik krijg niet de mogelijkheid meer om overeenkomsten aan te geven en als ik in het filtermenu bovenaan probeer iets te filteren, gebeurt er niets.
Vorige week lukte het me na een aantal pogingen om, via de link in de e-mail over de aanknopingspunten, de aankruisvakjes weer in beeld te krijgen, maar nu niet meer.
Ook zou ik nu 77 gevallen nog niet gecontroleerd hebben, terwijl ik vorige week alles had aangekruist.
Het wordt de hoogste tijd voor een onderhoudsbeurt van Genealogie Online. Ik ben er ongelooflijk blij mee, maar in verscheidene subfora wordt melding gemaakt van "functionaliteiten" die niet meer optimaal werken, waaronder de "directe hulplijn".
Het feit dat "alles" afhankelijk is van de tijd die Bob Coret heeft, maakt alles ook erg kwetsbaar.
Ik probeer het vinkje voor de opvallende kleur ook maar even. (kleur werkt blijkbaar; had liever gehad dat dat niet werkte en andere veel wezenlijker functionaliteiten het wel zouden doen)
Groet
Wim
O.k., bedankt; dat lukte wel. Overigens heb ik met de vergelijkingen met andere stambomen af en toe hetzelfde probleem. En bij de lijst van beschikbare scans zie je dat sommige namen wel 4x onder elkaar op dezelfde manier genoemd worden waardoor de lijst onnodig lang is. Je kunt ook niet meteen naar een bepaalde pagina springen, wat erg jammer is. Om bijv. op pag. 43 te komen moet je ze helaas één voor één aanklikken.