Ik heb een extra Familiearchief aangemaakt (Helena's schoenendoos, voor info over voorouders van mijn echtgenote), maar ik heb geruime tijd geen toegang meer. De websitebeheerder is blijkbaar de beheerder geworden en de aanmaker van dit Familiearchief wordt niet meer herkend (onbekend e-mailadres). Ik heb dit op 19 juni gemeld, ook via de Direkte Hulplijn, maar nog steeds geen reactie of oplossing.
NB Ik vind dit geen Premium-service!
?
Weet iemand een oplossing?
?
Mvg,
Nico Korporaal
?
Heb hetzelfde probleem als de heer Nico Korporaal. Ben met veel plezier archivaris van Familiearchief Bresser de familie van moeders kant sinds 02-02-2011.
Heb nu een extra Familiearchief Laufer van vaders kant aangemaakt zoals aangegeven mogelijkheid met een Premium abonnement en kreeg onderstaande bevestiging op 23 oktober 2013:
Beste E.Laufer, beste familiearchivaris,
Uw digitale familiearchief is klaar voor gebruik! Het adres van familiearchief Laufer is http://www.familiearchivaris.nl/1087 Via dit adres kunt u inloggen, kunnen mensen een verzoek sturen voor toegang tot het familiearchief en kunnen deelnemers inloggen.
Websidebeheerder is archivaris geworden en ik word niet meer herkend kan helemaal niets met dit familiearchiefarchief Laufer.
Las op de servicedesk :
Geen toegang tot Familiearchief via FamilieArchivaris (opgelost)
Ben benieuwd en vol verwachting wat die oplossing is.
Ed Laufer
Ook ik kan niet meer inloggen, alhoewel ik een premium-abonnement en een familiearchief betaald heb.Dat heeft Bob Coret ook bevestigd.
Natuurlijk ksan er altijd wel iets mis gaan. Maar ik hoop toch, dat ik spoedig van mijn (betaalde) functies gebruik kan maken.
Rodion Farjon
Misschien is het beter om het onderwerp te wijzigen in:
Geen toegang tot Familiearchief via FamilieArchivaris
omdat
(opgelost)
achter het onderwerp suggereert dat er iets opgelost is.
Ed Laufer